Julgavetips!!?

Pearl81

Glad i forumet
Fant en tråd her om hvor langt vi var kommet med juleshoppinga, som var koslig å lese. Må innrømme at jeg ikke har begynt enda, selv om jeg burde ha begynt for lengst...høygravid i jula og greier!
Det jeg lurer på om noen har noen kreative tips?

Både med litt billige gaver og noen litt dyrere...vi har ikke så stor familie så pleier å kjøpe noe som kanskje koster litt til de og noen litt billigere til venner/venniner, siden det er litt flere av de pluss at en kan ikke handle seg fattig på alle....koslig med bare en liten hilsen/tanke gave hvis dere forstår[:)]

For dem som liker å lese er jo bøker fint da! [:)]
Filmer, smykker, gavekort i klesbutikk, leker, spill, et fint bilde, og mange som blir glad bare for å få penger... selv om det er vedlig kjedelig.
Til dem som er i etableringsfasen passer det jo med det meste, til både stue og kjøkken.

Jeg for min del sliter like mye hvert år.... Har mange å kjøpe til, og er snart brukt opp for ideer, og de fleste har jo det dem trenger. Og jeg har ikke mye penger, derfor er det synd å ikke kunne kjøpe det dem virkelig ønsker seg... Og jeg er desverre ikke så kreativ av meg.

Siden vi får tulla en liten stund før jul, gjør vi det enkelt. Tenkte vi skulle få tatt et fint bilde av os 3, kjøpe en fin ramme og gi dette til slekta, spesielt de litt eldre og de stolte besteforeldrene blir glad for noe sånt..[:)]

vi tok med marcus til fotograf og skal gi bort bilde av han til besteforeldrene til jul i år...tror de setter pris på det:)

Samme her, tror de kommer til å bli kjempe glade for bilde av Frida.

Back
Topp