Juleverksted (må være tidlig ute ;) )

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Kunne tenke meg å invitere jentene fra klassen på juleverksted her hjemme engang før jul.
Hvor lang varsel bør jeg gi? hvad med de som ikke feirer jul? bidrar jeg til dårlig klassemiljø hvis jeg inviterer de på juleverksted?
Tenkte varm kakao/saft, noe å spise (julekaker også)
Har ikke helt funnet ut hva de kan lage fint? noen idéer?
Har masse perler i julefarger fra i fjor, så det er i hvertfall mulig å lage perleoppheng.

Bør sies det gjelder andre klasse

Kjempehyggelig! Jeg arrangerer juleverksted for bhg. hvert år, dette synes alle er kjempekoselig. Blir kanskje litt annerledes, men jula er jo så stas. :)

Jeg kjøper inn forskjellige former i tre som kan males på, limes på glitter osv. Disse kan man både bruke som julepynt eller som til/fra på gavene. Jeg kjøper i tillegg inn glanspapir, og plastkuler som man kan dekorere og fylle med noe inni. I fjor kjøpte jeg også inn masse pepperkaker som vi pyntet med melis i ulike farger osv. :)

Kjempehyggelig! Jeg arrangerer juleverksted for bhg. hvert år, dette synes alle er kjempekoselig. Blir kanskje litt annerledes, men jula er jo så stas. :)

Jeg kjøper inn forskjellige former i tre som kan males på, limes på glitter osv. Disse kan man både bruke som julepynt eller som til/fra på gavene. Jeg kjøper i tillegg inn glanspapir, og plastkuler som man kan dekorere og fylle med noe inni. I fjor kjøpte jeg også inn masse pepperkaker som vi pyntet med melis i ulike farger osv. :)
Så gøy :) hvor kjøper du kulene?

Back
Topp