• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Julevasken

Hobbit

Elsker forumet
Hva vasker du til jul ?

Her vaskes alle rom tak , vegg og gulv . I tilleg kommer vanlig helgevask ( gulv , støvsuge tepper og tørke støv )hver helg uansett høgtid ). Jeg vasker også inne i kjøleskap og stekovn :).

Vasker ikke noe ekstra til jul

Vi er ikke hjemme i jula uansett

Pleier egentlig og ta storvask da, men det skar seg i år gitt!![8D]

Mamma var her for non uker siden og tok vinduan innvendig og utvendig og tørket litt støv, og det var vel det som blir gjort i år tenker ei!![8D][:)]

Ingen alternativ som passar. Vaskar alle golv, og tørker støv overalt, men tak og veggar bryr eg meg ikkje med. Dette går kanskje inn under andre sin "vanleg helgevask"-kategori, men eg vasker aldri så mykje før ei vanleg helg [8D]

Er det egentlig vanlig å flytte frem skap når man tar julevask / rundvask / storvask ?
Altså vi støvsuger og vasker bak skapa når vi flytte om men ikke ellers nei......[&:]

ORIGINAL: *Joha*

Ingen alternativ som passar. Vaskar alle golv, og tørker støv overalt, men tak og veggar bryr eg meg ikkje med. Dette går kanskje inn under andre sin "vanleg helgevask"-kategori, men eg vasker aldri så mykje før ei vanleg helg
 [8D]

Ja det var det jeg mente med siste alt hegevask [8D]

Fant ikke noe alternativ som passer jeg.
For vasker alle rom. Støvsuger, vasker gulv, tørker støv, vasker dører og inni kjøkkenskap, kjøleskap og komfyr.
Med andre ord: Tar storreint, men lar vegger og tak være.[:)]

Nå er jeg ikke i form til så stor vask som jeg ville i år..men har vasket bak komfyr+ inni og bak og inni kjøleskap.

Skrubbet kjøkken innvendig og utvendig, vasket av gulvlister i stue, kjøkken og gang + bad og doen. skrubbet gulvene for hånd med skrubb i de samme rommene.. Orker ikke vegger og tak i år..Vinduene er også vasket[;)]

Lille julaften tar vi siste vasken, en skikkelig helgevask!

Her er det full pakke [:-]  Og i tillegg tømmer vi alle skuffer og vasker nedi der også - full omøblering på kjøkkenet..haha

Jeg har vaskehjelp til normal vask da, så dette er jo bare gøy!!

Back
Topp