Julevask...

Latterfrosken

Forumet er livet
Noen som har begynt med det enda? Eller begynt å tenke på det? I dag har jeg vært flink. Begynt med hovedrent på kjøkkenet, så er hvertfall det ryddet til jul. Vaske skaper og skuffer inni. Rydde i skuffer osv. Stor nok jobb, blir ikke ferdig i dag. Men det er jo lov å dele opp.

edt er ingen ende på noe her. må vel sette igang min kjære, han får hjelpe meg

Jepp kreves litt å begynne. Mamma skal hjelpe meg i huset, siden gubben jobber mye. Så det blir nok rent her og etterhvert. Vi skal også ha juleverksted så vi får bakt litt til jul... er ikke mange ukene til første søndag i advent... Bare 2 uker, og 6 dager.... så tida går.

hehe [:D] det var en god ide. Kjenner jeg er sliten i ryggen nå...etter bare en time med jobbing. Så jeg får nok manne meg opp til å ta det jeg begynte på...så får jeg vel begynne på middagen etter det.

Liker å gjøre rent,storkoser meg da! Musikk i bakgrunnen,bruke så lang tid jeg vil,osv... [:D] Men er ikke sånn kjempeglad i stor-rengjøring! Som å vaske ut av skaper og skuffer... Men digg når det er gjort! [:)]

æ hata alt som har me husarbeid å jør (trur æ e et dåli kjærringemne)
gi mæ heller en motor å skru på

Hadde også tenkt å være ferdig før 1 desember, (vi reiser sydover 2/12 nemlig) så jeg slipper å gjør storrengjøring helt oppe i jula. Deilig å kunne kose seg litt de siste dagene før jul også.

Men så er jeg så innmari trøtt om dagen, så jeg har liksom ikke ork til å begynne.

Får røske tak i samboern så vi er to om jobben. Så kanskje jeg får begynt med et rom denne uka.

Pleier heller ikke begynne så tidlig.. Men i.o.m at jeg har bekkenløsning osv, er det greit å begynne før man ikke orker noenting. Tar nok resten i morgen av kjøkkenet. Har bare et par skuffer, og 2 skap igjen. Men uansett er det helt strøkent nå! Og det er deilig å se på...[;)] Tar selvfølgelig over en gang til før jul, men ikke inni skuffer og slik. Bare utvendig.

mamma skal hjelpe meg med julevaskinga,samboer er på jobb,¨å det blir jo tungt å skal gjøre alt alene...godt å ha en mamma[:)]

jeg har lyst å vaske å rydde litt nå sånn at det ikke blir alt på en gang men det er mus over alt. orker ikke å vaske for å så vaske igjen. må bli kvitt alle musene først.er dritt lei av å vaske etter de.

Har tenkt på det, men foreløpig har det blitt med tanken!

Jeg har starta så vidt, bruker laaang tid, men til hovedrengjøringen så kommer bestemor og hjelper meg.
Jeg koser meg faktisk når jeg vasker, men jeg har bekkenløsning så jeg får så fort vondt[:(]

Jeg var motivert i forrige uke, men da sa mamma at jeg fikk ikke lov til å ta fatt på det alene og at jeg skulle vente til denne uka..
Er jeg motivert nå? NEI [:'(]

Mamma har vært her og hjulpet meg masse[:)] Så nå er det egentlig bare skap på kjøkken og bad igjen så er huset fint og reint til jul[:)] Litt tidlig ute i år, men godt å være ferdig. Begrenset hvor mye jeg orker sjøl, så uten mamma hadde det ikke blitt storrengjøring i hele huset gitt....

gush!!![:'(]
heldigvis så bor jeg i nyoppusset leilighet å trenger ikke ta den store vasken.
skal vaske i skap og skuffer, så tror jeg det blir med det. tenkte faktisk på det i dag da. skulle ha noe fra ei skuffe, å måtte lete i allefall 3 min før jeg fant det[>:]... lurer bare stygt på om det har noe å gjøre med at det er gubben som tømmer oppvaskmaskinen[8|]

eg he isje gjort noe ennå,men eg fekk lyst å begynna nå når dere satte meg på tanken[;)] så kansje eg begynne i kveld.eg tar ofte husarbaid på kveldane eg

Huff, orker ikke tenke tanken en gang[&:][:'(]

Huff, er ikke så glad i vasking i det hele tatt.. Men det blir vel til at jeg venter i det lengste sånn at jeg MÅ gjøre det. Jobber best under press jeg.. Hehe![:D]
Men jeg setter på en jule-cd og vasker. HAr gjerne litt kongerøkelse stående sånn at jeg blir enda mere motivert. [;)]

Blir nok jul her og skal dere se. [:)]

Back
Topp