Julevask med bekkenløsning..

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Vi er omsider i gang med shining av huset i dag og pynting til jul. Gåttabanen, det likte ikke bekkenet noe særlig kjenner jeg :p

Ligger i skrivende stund rett ut på sofaen mens mannen rydder på roterommet nede :p

Jadda. For the record: Ser at dette ser ut som tidenes sutreinnlegg, men jeg er blid og fornøyd jeg altså, bare konstaterer fakta :D

Hva gjør dere i dag da jenter? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gjør egentlig det samme som deg :) vaska rundt, og tar en avslapping på sofaen før jeg begynner med maten. Dumme bekken!

Kjempebra å få litt unnagjort!

Her var planen å shine litt slik at det ser noenlunde ut her før vi drar til spania på lørdag, men jeg er jo selvfølgelig blitt syk:( Ligger strykeflat med feber og lurer på hvordan jeg skal klare å få til alt før vi skal reise. Har ikke begynt å pakke enda, og det er jobb hver dag til uken. Merker jeg er mer enn litt febersvett litt nå!

Kjempebra å få litt unnagjort!

Her var planen å shine litt slik at det ser noenlunde ut her før vi drar til spania på lørdag, men jeg er jo selvfølgelig blitt syk:( Ligger strykeflat med feber og lurer på hvordan jeg skal klare å få til alt før vi skal reise. Har ikke begynt å pakke enda, og det er jobb hver dag til uken. Merker jeg er mer enn litt febersvett litt nå!
Huff da :( Hvis du er syk er det vel ikke jobb vel? Masse god bedring, håper du er finfin igjen til dere skal dra på tur :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har så mye å gjøre før jeg reiser at jeg ikke tror jeg har noe valg desverre:( Sjefen er ikke overbegeistret for alt fraværet de siste mnd for å si det sånn :rolleyes: Men klarer jeg ikke, så klarer jeg jo ikke. Ikke så mye å gjøre med det:) bekkenet roet seg nå?

Hvordan kjennes bekkenløsning ut? Jeg tok helgevasken forrige helg å måtte ligge strak ut på sofaen etterpå. Hadde da og har innimellom vondt i korsrygg og rumpe, noen ganger også nedover beina. Høres dette ut som bekken? Hva gjør man med det isåfall? :p
Hilsen førstegangsgravid :p

Tror at hvis du har vondt i rumpen/ryggen er det bekkenlåsning, mens hvis du har vondt i symfysen/skambeinet og nedover i lysken og lårene er det bekkenløsning. Jeg hadde låsning forrige gang, og har begynt å få bekkenløsning denne gangen :-)

Back
Topp