Julevarer på tilbud-butikk-vare-pris

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Da er vi inne i siste mnd før desember og er spent om butikkene skal begynne priskrigen sin (litt morsomt er det foss oss som liker å finne tilbud.

Ser du noen fine priser på julemat/tilbehør eller annet legg dem her!
 
Da er vi inne i siste mnd før desember og er spent om butikkene skal begynne priskrigen sin (litt morsomt er det foss oss som liker å finne tilbud.

Ser du noen fine priser på julemat/tilbehør eller annet legg dem her!
 
Det er jeg og spent på. Det er litt dumt på en måte, for da blir alt solgt ut så om vi faktisk trenger noe så er det ikke sikkert vi får kjøpt det. Men når det kommer til godis er det greit, for det trenger vi tross alt ikke.
 
Vurderer å hamstre inn de billigste pepperkakene med rødt lokk, det er mine favorittpeoperkaker, og i fjor fikk jeg ikke tak i en eneste boks pga den dumme priskrigen!
Ikke sett noen ville priser så langt i år
 
Åhh... håper det går roligere for seg i år, vi fikk ikke laget marsipanfigurer som vi pleier i fjor pga den teite priskrigen... var jo ikke sjans å få tak i marsipan noe sted :(
 
Det finnes grenser for hva jeg gidder bare fordi andre skal kjøpe marsipan de ikke trenger fordi det er billig :rolleyes:
Her ble det 2 pakker marsipan til overs :p For å være helt ærlig så ble det for mye godt, også ble det helt glemt der det lå i skapet.
 
Vi fikk ikke tak i julebrus ifjor, så at folk får en maksgrense på antall som kan kjøpes om gangen er fint. :)
 
Vi fikk ikke tak i julebrus ifjor, så at folk får en maksgrense på antall som kan kjøpes om gangen er fint. :)
Ikke sant. Tomt for julebrus i byen vår også.
 
Back
Topp