juletrepynt spørsmål.

turbo trash

Forumet er livet
hva har dere på juletreet....?

jeg syes det skal være enkelt.

kun lys og rødekuler og kanskje en ting til..

Har bare sølv jeg, men når gutta vokser opp må jeg vel ha lenker og alt....... [:)]
Og da syns jeg sikkert det er det fineste i hele verden!![:D]

lys, gullkuler og røde kuler, litt glitter å noen små nisser[:D]

Hos meg er det barna som pynter me hjelp.. Å barn ska jo helst ha på veldig mye, så her har vi lys i forskjellige farger pluss vanlige lys. Kuler i alle farger, noen har jeg arvet av mamma, noe har jeg kjelpt selv me åra, å så seff punt som barna har laga[:)]

Så her har juletreet masse pynt uten tema eller struktur... hehe

Er håpløs når det gjelder jul...For min del kunne den vart MYYYYYE lenger..
Bytter litt når det gjelder julepynt.I år er det rødt og gull.Men det er KUN pene kuler som får plass.Lurte litt på å kjøre sort og sølv,men det ble det altså ikke.Har også hengt opp noen flate snøkrystaller i gull som drysser glitter,men er kjempe fine å se på....Lekkert om jeg må si det selv....Er litt tilhenger av en del pynt jeg da,liker  "disney-treet" jeg,hvis dere skjønner.

Blir ikke norske flagg,og bomull her igården nei.

Ungene har eget tre som de har fått pnte slik de ønsker m lys og greier.Det var stor stas syns  de.Men eldste mann hjalp meg med det store treet og da(etter nøye instrukser fra mor..kremt kremt..)

Har allerede pynta tre jeg da.For 1.nyttårsdag er jula ute for min del.Nytt år,ny begynnelse.

jeg dytter litt jeg

Masse julepynt!

Vårt juletre har for det første, som mange kommer til å si er glorete og stygt (uten å tenke på hvor vondt det er for meg som synes det er fint, så derfor sier jeg glatt at jeg synes disse "klassisk rene" juletrærene  og hvite lys er kalde, upersonlige og triste... [;)]) vårt juletre har lys med fargede pærer. Så er det julekuler i allverdens farger, noen billige (sånn siden dette bare er vårt andre år med juletre, så vi måtte kjøpe mange i fjor..) og noen dyre/fine (synes de billige vi kjøpte også er ganske fine da, men ikke lekre, bare greie) og glitter, og flagg og flettede kurver og perlerad, ja sånn litt av hvert og mye rart, egentlig.

Mitt svarte tre skal kun ha kuler i sølv og lilla, vil ikke ha mye fjas på treet mitt jeg.....

vi har ikke plass til juletre [&o]
syns det er finest med ekte tre med masse hjemmelaget pynt på. ikke upersonlige kjøpesentertre i plast.

dere som allerede har pyntet treet må jo legge ut bilder??

I år er det røde og gull-kuler (ifjor var det bare rødt), lys og gull-glitter 4 stk. Og slik sjokoladepynt kjøpt på Nille som Vetle fint har fjernet de nederste av.... [8D] Og 1 engel av trekule med englehår som han laget i barnehagen. [:D]

her blir det kun lys og røde og sølv kuler. Og treet må selvfølgelig være edelgran [:D]

ORIGINAL: ©Only Me©

Her går det i rødt og gull, og blanke lys[:)]

samme her

ORIGINAL: ©Only Me©

Her går det i rødt og gull, og blanke lys[:)]

og sølv kuler... litt disney egentlig.... 200 lys på træe mitt[:D]

ORIGINAL: talata

Hos meg er det barna som pynter me hjelp.. Å barn ska jo helst ha på veldig mye, så her har vi lys i forskjellige farger pluss vanlige lys. Kuler i alle farger, noen har jeg arvet av mamma, noe har jeg kjelpt selv me åra, å så seff punt som barna har laga[:)]

Så her har juletreet masse pynt uten tema eller struktur... hehe

blir slik hos oss oxo[8D]

har kuler i rødt, gull og sølv
blanke lys
å gullperle lenker
å stjerne i toppen som er ett lys inni

ORIGINAL: *babyphat*

jeg har masse forskjellig jeg[:D] men i gull og rødt[:)] har mye glasspynt som engler og hjerter, og mye kuler...

har ett virrvarr av mye fine ting[;)]

Eg har kun rødt og gull pluss lys på mitt tre,men blir vel snart forandring på det når daniel begynner å lage julepynt[;)][:D]

Back
Topp