JuletreGLITTER - rett ned eller rundt?

Grete71

Forumet er livet
[8D][;)]

Hvordan har dere glitteret?

ORIGINAL: ~enti~

syns ikke det er fint med juleglitter så derfor bruker jeg sånn tynne glitterstrimler[;)]

Ja kanskje jeg må vurdere å bytte til neste år... [;)] Var riktig så fint det treet ditt. [;)]

Har sånne tynne glitter perler eller hva jeg skal kalle det, men har klipt de opp og hengt de rett på greinene. Så det på et juletre i Tallinn...[:D] Så herma litt.

Jeg er på jobb til 13 - og Jone er hjemme med Vetle. De tar en tur til svigers og leverer julegavene imens. Og så tar vi vel til mor i 4-tiden og har JUL! Har ikke så mye julestemning enda.... [8D]

Dere da? Jul hen?

har ikke glitter, men ville hatt det hengende rett ned.. 

øivind jobber til 12, pappa kommer om ikke så lenge til.. så skal vi til svigers i 5 tiden[;)]

Den første jula med et nytt familiemedlem er såååå gøy! [:D] Er noe helt spesielt. Oss selv blir ikke så viktig lenger, da... [;)] Hilse Øivind da. Langemann. [:D]

Takk skal gjøre det! [:D]

ORIGINAL: Hulder

Har perlekjeder, dei går RUNDT treet [;)]

Ja perlekjede skal rundt! [:D][:D]

syns ikke det er fint med juleglitter så derfor bruker jeg sånn tynne glitterstrimler[;)]

Opp og ned [:)]

Har ikke glitter, men hadde jeg hatt skulle det gått RUNDT juletre!

Pleier og ha det hengende ned, men av en eller annen grunn tok jeg det rundt i år, så det på bilde etterpå av treet vårt[8|][:D][:D]

ORIGINAL: Hulder

Har perlekjeder, dei går RUNDT treet [;)]

Jeg og! Fikk glitteroverdose på 80-tallet. Maktet ikke å kjøpe glitter til luciakjolen en gang...

har ikke glitter..kun masse sølv kuler, lys og røde silkebånd som er knytt som sløyfer[:)]

ORIGINAL: Conniemor

rundt[:)]

Tradisjon tro mener jeg at man helst bare skal bruke røde kuler (brukte gjerne sølv og noen spesielle gamle kuler da jeg var liten) også lys da... og glitter hengende FRA TOPPEN TIL BUNN og norske flagg hengende likt som glitteret. [:D][:D]

Har ikke glitter på treet, synes det er så oldis. Skulle jeg hatt glitter på det skulle det gått rundt og rundt.

Har ikke glitter på juletreet vårt vi...............[;)]

Back
Topp