Juletrefest før jul

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Flere som må på det? Jeg er vant til at juletrefester er i januar, men fau har begynt å invitere til juletrefest kort tid før jul.

I regi av fau ja. Før jul

Last edited:
1-4 klasse i regi av skolen 17.12 ja

Juleavslutning egentlig da. Men går rundt treet og ungene synger om omtales like gjerne som juletrefest.

Har vært med svømminga forrige uke. Skal med speideren denne helga :)

I bhg er det tidlig i januar.
På skolen i starten på desember. Greit å få det unnagjort. Har 1000 andre ting å gjøre haha

Vi har juletrefest på jobben for alle de ansatte sine unger, i begynnelsen av januar :)

Synes det hørtes bedre ut å ta det før jul jeg da, selv om det er en hektisk periode.

1 nyttårsdag er alt som heter jul ferdig i mitt hode, så det hadde føltes helt feil å skulle dra på juletrefest da også og julestemninga er død liksom.

Aldri vært på juletrefest før jul.

Her er det i skolens regi før jul ja og det tenker jeg er helt greit. Får veldig julestemning og barna har det kjempegøy der :happy: 1-4 klasse setter opp et julespill og jeg gleder meg masse til å se sønnen min spille og synge :Heartblue

I bhg er det tidlig i januar.
På skolen i starten på desember. Greit å få det unnagjort. Har 1000 andre ting å gjøre haha
Men unnagjort? Jo - helt enig. Jeg har gruet meg i 14 dager allerede og det er ikke enda.. Skulle ønske de tok det i januar, ikke midt i julestria.

Synes det hørtes bedre ut å ta det før jul jeg da, selv om det er en hektisk periode.

1 nyttårsdag er alt som heter jul ferdig i mitt hode, så det hadde føltes helt feil å skulle dra på juletrefest da også og julestemninga er død liksom.
Men det er jo like før man hiver ut juletreet. Juletrefest betyr voksne som må lage mat og kaker, bruke helga på det når man egentlig skulle tett julevasken, handler julegaver et cetera. Jeg har så mye å drive med i helgene at det at 1 hel helg går bort er litt krise. Men man føler man MÅ dra på juletrefesten for FAU skriver ganske truende i brevet.

Her er det i skolens regi før jul ja og det tenker jeg er helt greit. Får veldig julestemning og barna har det kjempegøy der :happy: 1-4 klasse setter opp et julespill og jeg gleder meg masse til å se sønnen min spille og synge :Heartblue
Hadde de ikke i barnehagen? Her er det ikke noe julespill, bare en masse voksne som løper so hodeløse høns og prøver å gjøre det beste ut av det så ungene kan se nissen og et juletre for 3. gang :p

Nei i barnehagen har de nissefest før jul, men det er kun for barna og så har de Lucia feiring, da kan vi foreldre være med litt på morgenen. Men juletrefesten på skolen syns jeg er veldig koselig. Det serveres mat og dessert, det er underholdning og julespill på scenen fra elevene og alt annet som hører en juletrefest til. Veldig koselig syns jeg :happy:

Men unnagjort? Jo - helt enig. Jeg har gruet meg i 14 dager allerede og det er ikke enda.. Skulle ønske de tok det i januar, ikke midt i julestria.
Unnagjort ja. Vi har mer enn nok å gjøre i julestria . :)

Egentlig så er jeg veldig ferdig med jula i januar. Så november hadde også gått... men synes desember blir for hektisk , selv om vi prøver å ikke stresse så mye :)

Back
Topp