Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1-4 klasse setter opp et julespill og jeg gleder meg masse til å se sønnen min spille og synge 
Men unnagjort? Jo - helt enig. Jeg har gruet meg i 14 dager allerede og det er ikke enda.. Skulle ønske de tok det i januar, ikke midt i julestria.I bhg er det tidlig i januar.
På skolen i starten på desember. Greit å få det unnagjort. Har 1000 andre ting å gjøre haha
Men det er jo like før man hiver ut juletreet. Juletrefest betyr voksne som må lage mat og kaker, bruke helga på det når man egentlig skulle tett julevasken, handler julegaver et cetera. Jeg har så mye å drive med i helgene at det at 1 hel helg går bort er litt krise. Men man føler man MÅ dra på juletrefesten for FAU skriver ganske truende i brevet.Synes det hørtes bedre ut å ta det før jul jeg da, selv om det er en hektisk periode.
1 nyttårsdag er alt som heter jul ferdig i mitt hode, så det hadde føltes helt feil å skulle dra på juletrefest da også og julestemninga er død liksom.
Hadde de ikke i barnehagen? Her er det ikke noe julespill, bare en masse voksne som løper so hodeløse høns og prøver å gjøre det beste ut av det så ungene kan se nissen og et juletre for 3. gangHer er det i skolens regi før jul ja og det tenker jeg er helt greit. Får veldig julestemning og barna har det kjempegøy der1-4 klasse setter opp et julespill og jeg gleder meg masse til å se sønnen min spille og synge
![]()

Unnagjort ja. Vi har mer enn nok å gjøre i julestria .Men unnagjort? Jo - helt enig. Jeg har gruet meg i 14 dager allerede og det er ikke enda.. Skulle ønske de tok det i januar, ikke midt i julestria.