Juletre

Silje_85

Glad i forumet
Jeg elsker juletrær og føler det ikke blir jul uten det. Men dessverre har ikke min mann samme oppfatning, og kunne like godt klart seg med et falskt ett. Nå har han prøvd seg med å si at nyfødte lettere kan utvikle allergi hvis man har juletre hjemme den første tiden. Jeg tror dette bare er tull, har prøvd å google det, men kan ikke finne noe informasjon om det..

Noen som har peiling?? Sitter langt inne for meg å ikke ha juletre kjenner jeg.. [:)]

Tror nok ungene våre er borti så mye annet de kan utvikle allergi av, at om man har juletre noen dager i julen så går det greit!

Vi har hvertfall hatt hvert år, og jeg har ingen barn med allergi.

Mannen i huset her kunne også like gjerne klart seg uten. Tror egentlig han bare synes det er pes. Den kampen har han tapt for lenge siden........ Juletre er et must for både meg og barna i huset når det er jul.

Tror du trygt kan ha juletre. Han sier det sikkert bare for at han ikke gidder å ha vanlig [;)]
Men du kan jo høre med legen eller noen som vet det for sikkerhetsskyld.
Men jeg skal hvertfall ha juletre. Har lyst å begynne å pynte til jul nå jeg!

aner ikke, aldri hørt om.
men ALT er jo farlig da!

her blir det juletre uansett[:)]

søsteren min er allergisk men de har edelgran som jule tre.. er en sort juletre det også heldigvis..

ORIGINAL: lillesmule

søsteren min er allergisk men de har edelgran som jule tre.. er en sort juletre det også heldigvis..

Edelgran er veldig fint, det er vel de som ikke drysser så mye. Så om din kjære står på at det kan utløse allergi, så kan du kjøpe edelgran [:D]

Ingen jul uten ekte tre!![;)] Her blir det tre, hadde blitt super skuffa om jeg ikke fikk den lukta og den sjarmen med å pynte det lille julaften[:D][:D] men det er meg da...[:)]

Nei.. Jeg kommer nok ikke til å gi meg på dette :) Jeg får sende han ut for å kjøpe den fineste edelgranen på markedet :) Gleder meg så til juleforbredelsene nå :)

Her blir det også juletre i jula!!
Vi sitter i ny oppussa leilighet, og samboere for første gang.
Så jeg gleder meg VELDI til å pynte til jul for samboeren.
Han ELSKER jula.. :)

Vi fikk baby 1. juledag sist og hadde juletre til uti januar.

Hørte aldri noe om at det kunne gi allergi osv., f.eks sa ikke helsesøster noe om det da hun var på hjemmebesøk.

jeg eeeeelsker ekte tre og er kjempe deilig lukt.
men for og gjøre det enkelt så blir det plastik[&:] og det fordi jeg er gøygravid og det er stress og få opp og ned ekte og det er det meg som gjør.
lett med plastik som man bare setter rett sammen uten og drysse eller stikke meg[8D]

Back
Topp