Juletre

Entil

Elsker forumet
Hva skal dere ha???

Jeg har egentlilg lyst på uekte, liker ikke alle vesnene som lever i de ekte[:'(]
Men finner ikke noe uekte som er bredt nok, så her blir det nok ekte i år også[:)]
Har ett uekte i kjellerstua i tillegg...

Hva med dere??
Sleng gjerne inn bilder fra tidligere år også[;)]

ORIGINAL: Destiny85

Ekte vel! Lukta av juletreet er jo halve jula[:D]
Edelgran er tingen[;)]

Er det vi bruker å ha også, men liker som sagt ikke "leieboerne" som følger med[:o]

Her er vårt fra i fjor (julaften etter pakke-åpning derfor er det litt rotete[8D]):

Leieboerne har jeg ikke sett no til jeg[:D]

Så heldig du er da!!
Her krydde det av små-kryp og  bittesmå edderkopper som kom ut av juletreet da det kom inn i varmen.

Har aldri vær så ille som det var i fjor tidligere, men har alltid vært noe[&o]
Og her er det mange minus på trappa hvor treet står før vi tar det inn[:-]

Er mest derfor jeg kunne tenkt meg kunstig...

ORIGINAL: Shopoholic

Edelgran er tingen[;)]

Enig[:D]

Hos meg kommer det ALDRI inn noe plastikktre.. Da skulle jeg heller vært uten!!!! [;)]

Vi har tidligere bodd i knøttsmå leiligheter, så da har vi alltid hatt uekte.
Men, i år skal vi ha ekte! [:)] Skal hugge fra egen skog, så det blir litt stas [:)]

Edelgran er tingen[;)]

Enig[:)]

EKTE !!!!!!!

Ekte! Uekte kommer ikke inn i dette huset (så lenge ingen blir allergiske da).

Ekte!!  henter det selv i skogen.....kjempekoselig:) og ungene får et lite som de pynter selv...

vi har uekte, men det skal ligge i boden i år, for vi skal ha ekte! ingenting som er mer jul enn ekte juletre lukt[;)] men hvis dere har et ekte å bare skal ha et ekstra liksom, ville jeg kanskje hatt et fake... [8D]

Ekte er vel det eneste jeg synes man kan ha :)

Her blir det ekte. Er noe med det å ut å leite etter det perfekte treet og ta det inn i stuen og få en god julelukt i hele stua[:)] Jeg er litt sånn som legger kos i alt jeg gjør som har med jula å gjøre. Pynt, julegaveinnkjøp, og mat!

Har så masse allergi i familien, så derfor kjøpe mamma "skikkelig" uekte juletre til alle...
Det er veldig fint når det blir pyntet [:D]

Vi må nok ha uekte pga. allergi. Men er vant til ekte jeg da, så litt rart blir det jo. Men lar det ikke ødelegge jula akkurat..hehe[:D]

Edelgran er tingen[;)]

ORIGINAL: 3barn

Edelgran er tingen[;)]

Det blir nok ekte tre ja.... Kunne aldri klart å ha et uekte tre i hus...nei takk....er jo lukta av treet som er spesiell i jula da. Må ha den lukta.

Også bare MÅ jeg ha edelgran.

Klarer ikke sånne spinkle pistrete grantrær...syns det er grusont stygt...blir ikke pent uansett hvordan det pyntes engang.

Fyldig og tett edelgran er tingen..også får man ikke sånne jævla nåler overalt som stikker så inn i h****te [:D]

Ekte Edelgran[:D]

Jeg trur ikke jeg gidder å ha noe juletre i år..
Neste år må jeg vel..
deilig å slippe[;)]

Back
Topp