Juletre...

Frk.Chicka

Forumet er livet
Når setter dere det opp?

vi bruker alltid å pynte det på lileljulaften, men siden stedattra mi skal reise hjem i morgen, og vi ikke skal være hjemme i julen satte vi det opp i kveld vi=)

Så koselig det ble[:)]

Vi pleier å sette det opp på lille julaften vi også

Så fint det blei!

Vi setter det opp lillejulaften og pynter på kvelden [:)]

skal ut å hogge juletree imorgen. skal hogge ett til ei venninde og mamma å pappa i samme slengen også, så blir en diger last på snøscooteren!

Æ fikk juletreet satt opp på lørdag, og pynta det i går..Vi ska heller ikkje være heime på julaftn, men hos førreldran mine...

ORIGINAL: VicciogNikki!

hadde ikke i fjor og skal heller ikke ha i år. men fra da av blir det tre for victoria=)

Blir å pynte sammen mmed Tobias de neste årene ja, men dropper det i år! sambo er på jobb å vi skal ikke være hjemme med julen i år!

I år skal vi ikke ha tre, lekegrinda står på treets sin plass, har ikke plass andre steder... Og det synes jeg egentlig er helt greit ;)

Blir vel tre neste år!

ORIGINAL: shiby

vi satte det opp igår [:)]

Vi også!!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: VicciogNikki!

hadde ikke i fjor og skal heller ikke ha i år. men fra da av blir det tre for victoria=)

Vi har fake juletre de årene vi skal feire i Ålesund vi, sånn som i år, og ekte de årene vi er hjemme!
Hehe!
Jeg er tradisjonell!

Så fint treet deres er, og så lurt å ha et plast-tre på lur når dere skal bort i jula!

Vi pynter treet lille julaften, påfulgt av spekemat, gløgg og "Grevinnen og hovmesteren".
Tradisjoner er VIKTIG for å finne den ekte julefølelsen ja.

PS! Blir spennende å se hvordan det går med tre i heimen i år, nå som vi har "Lille Rulle" som stadig utforsker nye steder i stua [:D]

Lille julaften kveld etter at ungene har sovna[8D] Er så gøy å se ansiktsuttrykket dems om morgenen på julaften når de får øye på treet[:D]

ORIGINAL: Stredet

Så fint treet deres er, og så lurt å ha et plast-tre på lur når dere skal bort i jula!

Vi pynter treet lille julaften, påfulgt av spekemat, gløgg og "Grevinnen og hovmesteren".
Tradisjoner er VIKTIG for å finne den ekte julefølelsen ja.

PS! Blir spennende å se hvordan det går med tre i heimen i år, nå som vi har "Lille Rulle" som stadig utforsker nye steder i stua [:D]

Akkurat sånn gjør vi det også[:D]
Men i år lurer jeg litt på å ta det inn og pynte på fredagen allerede... Er enige om å prøve å ha alt klart og "starte" jula alt da, siden det er fridager for alle fra da[:)]

Skal ha to trær i år vi da[8D] Et fint fake og litt mindre i kjellerstua som ungene skal få dekorere etter hjertens lyst, og et stort ekte i stua med bare lys, sølv, glass og kanskje litt rødt...

Back
Topp