Juletre

Vintergullnr2

Elsker forumet
Hvortid pynter dere juletreet???
Vi har brukt å pynte det 2 dager før julaften.

Men jeg har en venninne som ikke kunne komme på besøk her idag for det at hun skulle pynte juletreet med familien idag.. Er ikke det litt VELL tidlig???????????????????

D syns æ nu va litt vel tidli ja.. [8|] 

Vi plei å pynt treet lillejulaften.. Men i år blir vi borte heile dagen, så d spørs om d ikke blir dagen før..[;)]

Ja det var vel tidlig. Her pynter vi treet lillejulaften[;)]

ORIGINAL: Tuvasm@mm@

pynte treet blir det siste jeg gjør og det blir lille julaften etter at jr har campa...

ORIGINAL: Tuvasm@mm@

her pynter vi lille julaften

Vi skal pynte det i morgen. Kanskje tidlig, men jeg tar det ned 2 nyttårsdag.. da er jo jula over[:)]

vi har alltid pyntet det lille julaften, men i år skal vi faktisk pynte det på torsdag, sånn at Emily får vært med på det før hun reiser [:)] 

Lillejulaften er vel tradisjonen her også, men i fjor pyntet vi en uke før, tror jeg. [8|] Det var for at vi skulle få ha litt glede av treet, for vi var ikke hjemme i jula. [:)][;)] I år dropper vi hele treet. Vi skal være borte denne jula også, og hvis vi ikke har noe tre, er det ikke noe tre Hauk kan velte... [;)] Gjør det litt lettere både for ham og for oss! [:)]

ORIGINAL: malien

Hos min familie har det vært tradisjon å pynte treet lille julaften om kvelden[;)]

Vi pynter alltid 22. Slik at alt er klart til lille julaften.
i dag synes jeg var i tidligste laget ja..

Vi pynter på velden lille julaften, dette er en tradisjon jeg har tatt med meg hjemmefra. Pynter nesten ikke jeg før det. Eneste pynten jeg har fremme nå er adventspynt, men skal vake hus i uka så da skal jeg pynte litt. Men treet blir ikke pyntet før lille julaften uansett.

Hjemme har det alltid vært lillejulaften, men både jeg og mamma har begynt å ta det bittelille julaften for da er det liksom ferdig og man kan nyte lillejulaften. Så pynter det på lørdag, men syns i dag var VEL tidlig, men kan jo være der er en god grunnd a[:D]

Vi pleier alltid å pynte det lille julaften [:)].

Back
Topp