Juletre...

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
Plast[&:] Pga at jeg har sinnsykt liten leilighet og har bare plass til et lite tre oppå et bord[&o] Så da ble det et lite plasttre

ORIGINAL: lumina

edelgran 

Kunn det beste er godt nok[;)]

ORIGINAL: Ida123

edelgran 

Kunn det beste er godt nok[;)]

vi hadde furutre et år, og det var helt ok det også! [;)]
men Pappa'n min har lært meg at det er edelgran som gjelder[:D]

PLASTTRE:)[:)]  kjøpte et kjempe fint et i fjor:) veldi fornøyd ser nesten helt ekte ut=) fyldig å fint=) eneste ulempen med plasttre er jo bare at det ikke lukter sånn deili trelukt=) men tror de selger sånn dolukt i gran..hehe.. neida..[:D]

Grantre her. Skal hogge det selv i skogen til pappa. Og det drysser ikke siden det er så ferskt og nytt.
I fjor plukket jeg 3 barnåler tror jeg. Også er det gratis, og jeg syns gran er finest.[:)]

Edelgran

ORIGINAL: Tante Sofie

Grantre her. Skal hogge det selv i skogen til pappa. Og det drysser ikke siden det er så ferskt og nytt.
I fjor plukket jeg 3 barnåler tror jeg. Også er det gratis, og jeg syns gran er finest.[:)]

Så koselig å hogge sitt egent tre[:)]

edelgran 

ORIGINAL: tipp

ORIGINAL: Tante Sofie

Så koselig å hogge sitt egent tre[:)]

Ja, det er koselig. Da får vi akkurat det treet vi vil ha[:)] 

Mamma skal ha tre men vet ikke hvilket[8|]

ORIGINAL: elispk

PLASTTRE:)[:)]  kjøpte et kjempe fint et i fjor:) veldi fornøyd ser nesten helt ekte ut=) fyldig å fint=) eneste ulempen med plasttre er jo bare at det ikke lukter sånn deili trelukt=) men trodolukt i gran..hehe.. neida[:D]..
r de selger sånn
^

hihihi

Hvis det blir noe så blir de edelgran, som vi pleier å ha.[:)]

Vi skal ha edelgran[:D] 
Skal ut å hogge selv vi også, det er en flott tradisjon som ungene er så glad i. VI er sammen to familier, hogger tre, griller pølser i skogen og koser oss masse. Ååååå, nå gleder jeg meg til juletre hogst[:D]

edelgran 

Back
Topp