Juletre

Tror jeg starter rundt 1.desember. Med termin 9.desember kan det går begge veier tror jeg.. så like greit å sette opp alt sammen. :smug:

Jeg pynter ferdig (utenom juletre) til første søndag i advent. Tenker å gjøre det i år også :) juletreet sender jeg nok mann og 2 åring for å hente. Heldig at vi har familiemedlem som dyrker og selger flotte juletre så vi har tradisjon med å hogge selv og pynter 22-23 des :) termin er 24 des men har fått beskjed om ar jeg blir satt i gang i uke 38 så da er vi nok hjemme til juletrepynting

Her er hele huset pyntet til jul fra 1. desember, men juletreet blri pyntet på lille julaften. Treet hentes forresten i skogen rundt huset vært år :) I år må nok kanskje sambo hente alene, men det får gå bra :)

Vi skal ha edelgran, tradisjon. Synes juletre er noe av det koseligste med julen :) Men med termin 4 desember så vet jeg ikke hva som kommer først i hus, babyen eller treet :)

Vi har kunstig juletre :) Skal sette det opp 1 desember i år og ferdig med det :) Haha! Blir lang og tidlig jul i år, men det gjør ikke meg noe. Trives med lysene og stemningen.:)

Samme her! Jeg er juloholiker, så får sette det opp tidlig i år mens jeg fremdeles har tid og mulighet. :smiley-bounce012

Skal ha juletre, så lenge vi rekker å kjøpe og pynte det. Termin 15, bruker å få inn treet 22 eller 23 desember og pynte det 23. Vi bruker å pynte til advent, og så pynter vi til jul 22 og 23. Kommer vel til å pynte til jul til termin i år hvis hun ikke har kommet før da:)

Kjøpte kunstig for noen år siden.

Back
Topp