Juletre :)

Fompen

Glad i forumet
Tenkte en liten bildetråd med juletrærne våre :) Her er treet som jeg pyntet nå istad :)
Elsker juletrær <3
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1387743020838.jpg
    1387743020838.jpg
    57,1 KB · Visninger: 125
Så koselig juletre :D

Her er vårt! Ble pyntet for over en uke siden, siden eldste snupp hadde bursdag :)
1387749121988.jpg

Så koselig juletre :D

Her er vårt! Ble pyntet for over en uke siden, siden eldste snupp hadde bursdag :)
Vis vedlegget 44372
Takk :D Fint deres også :D Vurderte faktisk hvitt tre selv med fargelys evt, men jeg måååå bare ha ekte, klarer meg ikke uten lukta og sånn ;)

CIMG2477 (2).JPG

Her er våres:) Mannen kjøpte det på litt mer lys i fjor og mener dette er et designertre, haha. Derfor kan det ikke være pynt på det i følge han, buhu:P haha....:D:D
Noen av pakkene har begynt å komme under treet, og det er bare de jeg har kjøpt(utenom stokke stolen bak der);)

God jul:greet008:greet008

Treet vårt ;)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1387872910482.jpg
    1387872910482.jpg
    96,6 KB · Visninger: 48
Takk :D Fint deres også :D Vurderte faktisk hvitt tre selv med fargelys evt, men jeg måååå bare ha ekte, klarer meg ikke uten lukta og sånn ;)

Hehe nei er nok noe annet når man er vandt med lukta ;) vi har vel ikke brukt ekte tre siden jeg var veldig liten, så jeg bryr meg ikke om det :P heheh.. neste år har jeg enten lyst på et grønt tre med frost på (altså plast) eller så vil jeg ha mørk blå og gull kuler på det hvite;) er sååå fint! Hehe

Masse fine trær :)

Hehe nei er nok noe annet når man er vandt med lukta ;) vi har vel ikke brukt ekte tre siden jeg var veldig liten, så jeg bryr meg ikke om det :P heheh.. neste år har jeg enten lyst på et grønt tre med frost på (altså plast) eller så vil jeg ha mørk blå og gull kuler på det hvite;) er sååå fint! Hehe
Ja måå liksom ha den lukta, ikke jul uten ;) men har nok lyst og prøve hvitt en gang, er stilig ;) ja det hørtes fint ut :)

Ja måå liksom ha den lukta, ikke jul uten ;) men har nok lyst og prøve hvitt en gang, er stilig ;) ja det hørtes fint ut :)

Man kan jo også kjøpe sånne "grener" som man kan ha liggende til pynt:) da får man lukta i hus hvertfall :D

Er juletreet fjernet nå da?;):P
Her forsvinner det i løpet av dagen;)

Nei det orker jeg ikke før fredagen når de to eldste snuppene er i barnehagen ;)

Juletreet ble pyntet av meg og 3 åringen lillejulaften:-) det står til 13 eller 20 dag jul, men då blir verken tre eller hus pyntet før lillejulaften her i huset:-)
Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1388586947271.jpg
    1388586947271.jpg
    58,8 KB · Visninger: 12
Back
Topp