juletre

Plastikk her hjemme i leiligheten, men mamma og pappa har ekte og der skal vi være i år[:D]

Ekte! Plasttre er ikke aktuelt.

Ekte, men hadde jeg hatt råd til det plastikktreet vi selger på jobb så hadde jeg glatt tatt det i stedet[:D]
(Veldig tett og fint. Itillegg er lysa ferdigmontert på[:D])

ekte [:D] hva blir vel jula uten barnålene du tråkker på hele tida, og som ligger strødd over hele huset?!?[8D][:D]

MÅ ha ekte! Trenger den trelukta![:D]

skal ikke ha juletre i år for har ikke plass og ska flytte rett etter jul å ska mest sansynlig ikke være mye hjemme i jula. men til nesteår blir det plastik for jeg tåler ikke ekte å for å søeppe alle barnålene [8D]

ORIGINAL: minoja

ekte [:D] hva blir vel jula uten barnålene du tråkker på hele tida, og som ligger strødd over hele huset?!?[8D][:D]

Mannen vil ha plastikk, men jeg nekter... Ska være ekte edelgran - som blir levert på døra[:D]

Plastik juletre hadde ALRDI falt meg inn å ha!!!
Så her har det alltid vært ekte, og skal alltid være ekte[:)]

Ekte. Får like mye stemning av plastikk som om det skulle stått en schwær påskekanin på juletreteppet.
Svigers har plast, og jeg får ikke julestemning av plastikk.

Mamma trua med plasttre i år, men det var helt til jeg sa at da kaster jeg det ut av vinduet med stjerna først, og går ut i skævven og hogger et sjæl, til pappas og mannen mins store latterkrampe.

ekte!
falskt skal aldri inn i mitt hus, dropper det heller da [:D][;)]

ORIGINAL: Elisemoor

MÅ ha ekte! Trenger den trelukta![:D]

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Ekte! Plasttre er ikke aktuelt.

Back
Topp