Juletre vs baby

CrazyDaisy

Flørter med forumet
Hei jenter! lurer på om dere skal ha juletre i år og evt. hvilket (kunstig, ekte, furu, gran???). Jeg bare stusser litt på om det ikke blir for farlig dersom minien vil finne på å leke med treet :O/ hva tenker dere? hvordan gjøre treet minst mulig farlig?
 
Vi har valgt å ikke ha tre i år. Jeg tror det blir mer stress enn kos, rett og slett. Min største frykt er jo at hun hadde reist seg etter treet og hele greien hadde veltet over henne :eek:
Vi skal uansett bort store deler av julen, og skal ikke feire julaften hjemme. Hadde vi skullet det, så hadde det jo vært en annen sak. Da måtte vi nesten hatt et tre i en eller annen form. Vi har en lekegrind vi kan ta fra hverandre og gjerde inne f.eks. peisen med, så da hadde vi nok brukt den rundt treet. Kanskje det kunne vært noe for deg?
 
vi skal ikke ha tre, for vi drar 21.desember, og kommer ikke tilbake før nyttårshelga.
 
Her blir det ingen tre i år sidan me skal vere vekke nesten heile jula. Ellers så har me fri tilgang til tre utanfor huset så det blir nok gran neste år :)
 
Vi skal ha tre. Har ikke tenkt at det vil kunne gå så langt at han raser ned hele greia, orker ikke være så hysterisk kjenner jeg:p Men det er vel ikke verre enn at man kutter de nederste grenene så de ikke får tak i det:) I verste fall så finner vi et litt mindre tre, også setter vi det oppå et bord - enkelt og greit:)
 
Vi må ha juletre, skal være hjemme i jula. Uten tre hadde det ikke blitt skikkelig jul, så får vi ta utfordringen med lange fingre som den kommer. xsmile9
 
vi har også bestemt oss for å ha tre iår og :) det blir trist om vi ikke har treet
 
Vi skal ha tre,har hatt det i alle år så kan ikke bli annerledes i år :) Står bare og venter på å komme inn på lille julaften.
 
Vi har bestandig hatt tre og ikke hatt problemer med barn og juletre.
En kan ikke ha oppe de fineste julekulene, for de kan fort falle ned :p

Kan ikke huske at treet har falt noen gang, men kanskje jeg har fortrengt det :p hihi...

Vi har heller aldri hatt beskyttelse foran vedovnen, bare vist barna at det er varmt og at de ikke må røre. Har gått fint det og :D
 
Gikk igrunn relativt smertefritt med juletreet hjemme hos mamma. Hun var bortpå innimellom og utforsket litt, men var langt mer interessert i å gjøre pøbelstreker andre steder :p
Hun fikk dessuten litt skrekken etter å ha dasket en grein i ansiktet på seg selv. Da var hun ikke mye fornøyd! :p

Hvordan har det gått med dere andre og juletrærne? :)
 
Her har det gått helt fint :) har sittet juletreet en plass så det blir kortest mulig ledning. Hunden holdt på å velte det en gang, men mini har ikke vært i nærheten av å velte det. Har grind foran peis.
 
Han var veldig lite interresert i juletreet. Han kraup bort av og til og såg på det, men tok aldri på det!
Me har peis (ein stor gammal), men ingen grind. Han er ikkje så interresert i å utforskre i grunn, holder seg stort sett i nærheten av oss.
 
Back
Topp