Juletre sin dagbok

Juletre34

Elsker forumet
Assistert-jentene
Septemberlykke 2021
Jenta vår kom sensommeren 2021. Vi ventet lenge, da mannen ikke ville ha flere barn. August 2023 snakket vi sammen og jeg sa at jeg virkelig ville ha et barn til. Og ga han beskjed om at hvis han var fullstendig låst på bare et barn, så måtte jeg få vite det, så jeg kunne begynne å forsone meg med at det ble oss tre. Han var litt i tvil og tenkte at fire hadde rundet av familien vår. Det endte med at vi ble enig om å prøve på en til. I september 2024 tok vi kontakt med Spiren fertilitetsklinikk, da vi ikke hadde hatt en eneste positiv strek på over 1 år. I oktober hadde vi vårt første uttak. Reisen fortsetter i 2025 :Heartred

Oktober - uttak nr. 1

23 folikler
11 hentet ut
8 var modne
7 befruktet
1 blastocyst på frys

Desember - innsett nr. 1. Positiv test 11 dpo - 13 dpo. Negativ test 14 dpo (julaften :Heartred ).

PP18 (ca, har mistet litt oversikten)
En pausesyklus mellom kjemisk graviditet og nytt uttak i januar-februar. Prøver naturlig.
Positiv eggløsningstest cd 12+13.
1000007022.jpg

Ting er virkelig kjipt om dagen. Jeg sliter med mye skam, sorg, sinne, frustrasjon, misunnelse og nedstemthet.... Nå må det snart gå for oss. Håper 2025 er året for oss :Heartred
Så leit. Det er ikke gode følelser å kjenne på. Håper på der beste for dere i året som kommer. :Heartred

Så leit at dere hadde en kjemisk. Sender deg en klem. Det er tøft når det skal ta lang tid å få oppfylt barneønsket. Håper på bedre resultat med neste forsøk :Heartred
Hvilke medisiner brukte du til stimulering sist? Skal du bruke de samme på neste forsøk? :)

Så leit at dere hadde en kjemisk. Sender deg en klem. Det er tøft når det skal ta lang tid å få oppfylt barneønsket. Håper på bedre resultat med neste forsøk :Heartred
Hvilke medisiner brukte du til stimulering sist? Skal du bruke de samme på neste forsøk? :)
Ja, det blir samme medisinene, men lavere dose. Forhåpentligvis blir jeg ikke overstimulert denne gangen. Er redd for at vi ender med 0 denne gangen. Sist så tenkte jeg ikke på det som en mulighet en gang og nå tenker jeg, dessverre, at det er helt reelt at det kan skje. Vi fikk jo tross alt bare en blastocyst sist....

Ja, det blir samme medisinene, men lavere dose. Forhåpentligvis blir jeg ikke overstimulert denne gangen. Er redd for at vi ender med 0 denne gangen. Sist så tenkte jeg ikke på det som en mulighet en gang og nå tenker jeg, dessverre, at det er helt reelt at det kan skje. Vi fikk jo tross alt bare en blastocyst sist....
Uff, ingen god følelse. Håper virkelig at det heller går andre veien :Heartred
Kom det første barnet naturlig?

Uff, ingen god følelse. Håper virkelig at det heller går andre veien :Heartred
Kom det første barnet naturlig?
Ja, mini kom naturlig for 3 år siden. Så fire år siden jeg ble gravid. Vi er på ivf pga. Mannlig faktor, så de sier at sædkvaliteten kan synke mye på 4 år. Vi brukte 8 mnd på henne også da, så det gikk ikke akkurat fort. Men fortsatt innenfor normalen :)

Ja, mini kom naturlig for 3 år siden. Så fire år siden jeg ble gravid. Vi er på ivf pga. Mannlig faktor, så de sier at sædkvaliteten kan synke mye på 4 år. Vi brukte 8 mnd på henne også da, så det gikk ikke akkurat fort. Men fortsatt innenfor normalen :)
Da er det masse håp, siden dere har laget et godt embryo sammen før :Heartred Håper tiden går fort frem til neste forsøk og at det gir god uttelling! :Heartred

Back
Topp