Juletre - kva har du?

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Vurderar å kjøpe fake juletre i år. Tenker at det må vera enklare i lengden (sliter med allergi) og billigare. Dersom du brukar gjennomsnittleg 300kr på juletre kvar år, så er jo dei pengane raskt spart inn.
Nokon med erfaring?

ImageUploadedByBV Forum1386526041.292995.jpg
Vi kjøpte et lite tre i potte vi:) synes det er koselig:) har ikke noen erfaring selv med kunstig tre, men vet det er veldig mange som kjøper dette nå. Så det er sikkert ikke så dumt:) slipper jo alt arbeidet med ekte også:)

Vi kjøpte et nydelig kunstig tre på Living i fjor, betalte rett over tusen tror jeg. Jeg synes det er koseligere med ekte tre, men det er mye enklere med kunstig i forhold til allergi og renhold.

Her er det kunstig tre. Er allergikere i hus. Synes også at det er bedre med kunstig. Sparer penger, slipper dryssing, slipper insekter. Passer bra for en litt lat familie. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: EJ
Vi har et slikt stålspiral-tre fra IKEA, gledd med kunstig gran-girlander (ikke plast), og pyntet med vakre kuler og en del pynt vi har fått i gave. Synes det er så greit, kan bare ta det ferdig pynta frem til jul, og så slå det sammen igjen etterpå. Vi er forløpig bare oss to, og har ikke vært hjemme på julaften på årevis. Mulig det blir ekte tre neste år, da vi har lyst til å feire hos oss.

Jeg har ikke juletre, men det skal jeg få til neste jul. Vi har aldri feira jul hjemme hos oss. Har enten vært hos mine foreldre, eller hans foreldre. Mine foreldre har et kunstig tre de har kjøpt for flere år siden. Pappaen min er allergisk og mamma orker ikke alt styr med et ekte tre. Mannen min sine foreldre bruker å ha ekte tre. Jeg tror jeg har lyst på et ekte tre.

Hadde ekte i fjor, og sleit med allergien :( Stikker innom plantasjen og sjekkar i morgo kva dei har av plastikk :)

Vi hogger selv vi :) Mannen og hans familie har en god del skog, så her er det tradisjon å reise på juletre-jakt med gløgg og pepperkaker :D
Han har gjort det siden han var liten, og barna elsker det. Har et "hovedtre" i stua som alle pynter, også får barna plukke ut et selv som vi har i lofts-stua som de pynter ;)

Ingen erfaring selv med fake-tre, men har ei venninne som bruker det. Hennes er kjempe fint, og ser ekte ut. Eneste som avslører det, er at det mangler den gode lukta :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi hogger selv vi :) Mannen og hans familie har en god del skog, så her er det tradisjon å reise på juletre-jakt med gløgg og pepperkaker :D
Han har gjort det siden han var liten, og barna elsker det. Har et "hovedtre" i stua som alle pynter, også får barna plukke ut et selv som vi har i lofts-stua som de pynter ;)

Ingen erfaring selv med fake-tre, men har ei venninne som bruker det. Hennes er kjempe fint, og ser ekte ut. Eneste som avslører det, er at det mangler den gode lukta :p

Sent from my iPhone using BV Forum
For en koselig tradisjon å gjøre med barna:)

Norsk gran! Ikke noe edel eller annet tull og hvertfall ikke plast! Må lukte grantre :)

Her kjøper jeg for 150kr ca. Synes ikke det er all verden en gang i året. Lokal bondegård, noen ganger kan vi hugge selv

Norsk gran! Ikke noe edel eller annet tull og hvertfall ikke plast! Må lukte grantre :)

Her kjøper jeg for 150kr ca. Synes ikke det er all verden en gang i året. Lokal bondegård, noen ganger kan vi hugge selv

Hadde det ikkje vore for allergien og eg får ikkje lov til å ta medisinen min i år, må ein vurdera det...

Vi har kunstig juletre og det er like fint hvert år. Liker ikke lukten av ekte juletre og syns det er mye styr. Blir kvalm av alle lukter nå i graviditeten så er deilig å slippe å bli kvalm hver gang jeg er i stuen.

• Liker
Reactions: EJ
Vi har kjøpt kunstig i år fra plantasjen MED lys. Hadde egentlig lyst på det til 1995,- men det får bli neste år. Det ser HELT ekte ut! ;)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Må ha ekte selv om jeg blir tett i nesa

Edelgran eller vanlig. Skal ligne mest på et Disney tre

Vi har kjøpt kunstig i år fra plantasjen MED lys. Hadde egentlig lyst på det til 1995,- men det får bli neste år. Det ser HELT ekte ut! ;)

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Er dei to eg står mellom og dersom eg skal kjøpe fake...

Ekte! Er bare da det blir jul :p

♡lille isprinsesse ventes 3.2.14♡
☆taster fra telefon☆

Første forsøk iår på juletre hjemme hos oss, så må bli ekte, elsker lukten av juletreet på julaften og i romjula<3

Vi har plastikk tre, og jeg synes det er helt ok.
Foreldrene mine bruker å finne tre i egen skog, men i år har de også kjøpt seg plastikk tre.

Norsk gran! :-)

Back
Topp