Juletre hos plantasjen

gjorde d i fjor og har kjøpt i år også... tror d var 299 for e edelgran opp til 170 cm.

Barnehagen til sønnen min kjøpte et fint tre på Plantasjen. Vanlig gran, 150 kroner.

Jeg, mitt nek, kjøpte vanlig gran til 400 kroner... Skal ha jul kun få dager, så da orket jeg ikke "investere" i et edelgrantre :).

jepp, kjøpte edelgran, 299 kr[:D]

kjempefint er det ihvertfall[:D]

Kjøpte der i går[:)] Kjøpte edelgran til 399,- og er suuuuper fornøyd, i og med at vi måtte ta det så og si usett pga kulden[>:] Alle greinene var fryst fast rett opp[8D] Rett ved siden av solgte de edelgran etter høyde, ett tre som ikke var 1.80 engang skulle de ha nesten 600kr for[:o] (treet vi kjøpte til 399,- er ca 2 meter høgt[:)])

ORIGINAL: Ellemor

Barnehagen til sønnen min kjøpte et fint tre på Plantasjen. Vanlig gran, 150 kroner.

Jeg, mitt nek, kjøpte vanlig gran til 400 kroner... Skal ha jul kun få dager, så da orket jeg ikke "investere" i et edelgrantre :).

Hahaha, vi betalte 399 for edelgran hos Plantasjen. [8D]

hadde vanlig gran derfra i fjor..

Og det drysset bare man gikk forbi..
Måtte regelrett støvsuge hele treet da vi skulle ta det ut...

nåler i huset fram til denne julen!

Jeg kjøpte forrige helg.

149 kroner, det er på høyde med meg- altså rundt 170. Tror den kategorien var 160-175 cm høyt.
Er vanlig gran. Synes det var en fin pris jeg.

Jeg var innom Plantasjen igår, og det var et sørgelig syn jeg møtte i avdelingen til "gran".. Mye mye stygt..
Så da kjøpte jeg heller av en mann som solgte noen ved Esso, og det er knallfint (330kr)

Har kjøpt edelgran fra plantasjen før, og de har vært greie. Har for liten plass til det nå gitt

Vi ville ha et lite tre i år, så det ble et på ca. 175 cm og det betalte vi 149,- for.
Vanlig gran.
Det er kanskje ikke det peneste treet på jord, men med pynt mer enn bra nok [:D]

Back
Topp