** Juletråd **

*Smula*

Gift med forumet
*ble mye juleprat i en annen tråd, så vi trenger en egen*[:D]

GODT å høre at det er flere enn meg som allerede koser seg med jula!!

Har alltid elsket julen, men i år er det ekstra.
I år er faktisk første året vi skal ha eget juletre!! Jepp, det har vi aldri hatt før!! Er alltid bortreist store deler av jula så vi har aldri tatt oss bryet med å pynte og sånt. Men i år er den første julen Niklas vil huske litt, så nå er det på tide og lage juletradisjoner og forventninger og kose oss! Vi har allerede begynt diskusjonen om vi skal ha ekte eller falskt juletre *ler*

Har laget litt julegaver allerede, og har flere på planleggingsblokka. Elsker å pusle meg sånne småting på kveldene!
Susso: Hva har du laget?? Bilde?? [:D][:D]

Har ikke funnet ut hvordan jeg skal pakke inn julegavene i år! Bruker mye tid på å tenke det, hehe!
Er like koselig hvert år![:D][:D][:D]

Jeg ELSKER hjemmelagde gaver!
Og gaver som er pakket inn med litt ekstra omtanke.. hjemmelagde til-fra-lapper eller ekstra pynt osv..
Gleder meg til å se bilde[:D][:D]

Juuuuula I løøøøøv it [:D]
Gleder meg kjempemasse til jul [:D] Den skal feires sammen med de to nydelige prinsene mine, min kjære sambo, mamma og pappa, storebroren min og dama og nevøen min [:D]

I år blir det stortsett hjemmelagde julegaver herfra [:)] Elsker å pusle med ting, å har blitt bitt av strikkebasillen [:D]

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

I år blir det stortsett hjemmelagde julegaver herfra [:)] Elsker å pusle med ting, å har blitt bitt av strikkebasillen [:D]

Vil se!!
[:D][:D]

ORIGINAL: SindreSinMamma

Har jo begynt å hekle nå, så håper på å få laget noen gaver til noen[:)][:)] Og helt enig med den smula, det er veldig kjekt å pakke inn gavene!
Hva har du laget??

Jeg har laget litt forskjellig.. Men det meste er fremdeles på blokka, hehe!
Har strikket endel smågaver (votter til endel av N sine småvenner) - akkurat nå strikker jeg tøfler jeg skal tove til bestefaren min. Har en go?venninne som og får noe hjemmelaget, men vet ikke om hun sniker her - så det blir hemmelig og.
Så blir det litt hjemmelaget til søsken på begge sider, og N sine faddere - men de sniker her inne - så det er hemmelig[:D]

Niklas skal også få lage litt til besteforeldre og oldeforeldre[:)]
Har etpar småting på planen!

Så skal jeg lage et STORT krukke med brente mandler til mamma. Hun har kjøpt dyre brente mandler i fleng hver jul - og trodde meg ikke når jeg sa ifjor "jeg kan lage like gode mandler asså..." Men jammen hadde jeg rett - og en gedigen krukke med brente mandler forsvant hehehe!

Jeg har 4 gaver som ALLTID er vanskelig - søskenbarna våre.. Gutt på 11, jente på 10, jente på 9 og jente på 12..
Noen som har tips???

ORIGINAL: *Smula*

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

Vil se!!
[:D][:D]

Kan legge ut bilde når jeg blir ferdig med litt mer [:D] Driver med så mange ting på engang [8D]

Kjenner til det du, hehe!
Gleder meg til å se!

Nå skal jeg strax finne fram litt julegavelaging - for snart begynner Grey?s

jeg elsker også julen! Syns alt med julen er superkoselig jeg! Vasking, baking, pakker og pynting![:)]

Skulle ønske jeg også var kreativ, men her blir det nesten alltid kjøpte gaver! Jeg prøver virkelig å lage noe, men som oftes blir det ikke bra..... i fjor kjøpte jeg kubbelys som jeg satte bilder av julie på, og det bel sånn passe greit. og i år prøver jeg meg på hjemmelaga juletre-kuler med bilder av julie på. men det syns jeg er supervanskelig! har prøvd meg på 2 stk nå, men de skal ingen andre steder enn i søppla![&o] hvis noen har gjort det før å har noen gode tips blir jeg veldig glad!!!

Back
Topp