*Smula*
Gift med forumet
*ble mye juleprat i en annen tråd, så vi trenger en egen*[:D]

GODT å høre at det er flere enn meg som allerede koser seg med jula!!
Har alltid elsket julen, men i år er det ekstra.
I år er faktisk første året vi skal ha eget juletre!! Jepp, det har vi aldri hatt før!!
Er alltid bortreist store deler av jula så vi har aldri tatt oss bryet med å pynte og sånt. Men i år er den første julen Niklas vil huske litt, så nå er det på tide og lage juletradisjoner og forventninger og kose oss! Vi har allerede begynt diskusjonen om vi skal ha ekte eller falskt juletre *ler*
Har laget litt julegaver allerede, og har flere på planleggingsblokka. Elsker å pusle meg sånne småting på kveldene!
Susso: Hva har du laget?? Bilde?? [:D][:D]
Har ikke funnet ut hvordan jeg skal pakke inn julegavene i år! Bruker mye tid på å tenke det, hehe!
Er like koselig hvert år![:D][:D][:D]

GODT å høre at det er flere enn meg som allerede koser seg med jula!!
Har alltid elsket julen, men i år er det ekstra.
I år er faktisk første året vi skal ha eget juletre!! Jepp, det har vi aldri hatt før!!

Er alltid bortreist store deler av jula så vi har aldri tatt oss bryet med å pynte og sånt. Men i år er den første julen Niklas vil huske litt, så nå er det på tide og lage juletradisjoner og forventninger og kose oss! Vi har allerede begynt diskusjonen om vi skal ha ekte eller falskt juletre *ler*Har laget litt julegaver allerede, og har flere på planleggingsblokka. Elsker å pusle meg sånne småting på kveldene!
Susso: Hva har du laget?? Bilde?? [:D][:D]
Har ikke funnet ut hvordan jeg skal pakke inn julegavene i år! Bruker mye tid på å tenke det, hehe!
Er like koselig hvert år![:D][:D][:D]

I løøøøøv it [:D]