Juletema for å få opp antall innlegg

Isabells44

Flørter med forumet
Himmelbarn
❁ Juliskatter 2026 ❁
Tenker vi må ha noe gøy å snakke om slik at vi kommer oss til 3k innlegg! :Heartpink
Og hva er vell kjekkere enn å snakke om jul?
Slenger med noen spørsmål dere kan svare på?

Når skal dere begynne å handle julegaver?
Hvor mange personer kjøper dere til?
Skal dere ha julekalender/adventskalender i år, evnt hvilken/hvilken har dere lyst på?
Gleder du deg til jul?

Allerede i gang med julegaver :D
Blir rituals med kontoret på jobb og en garn adventskalender fra Knit and note. Også får barna kalender. Litt leker i og endel aktiviteter.
Hva med deg :)

ELSKER jul :HeartpinkKjøpte noen julegaver på ferie i sommer tilfeldig, men ellers skal jeg til london i november, så handler nok en del da og resten desember. Liker å fordele det på månedene for å fordele utgiftene:)
Har bestilt meg en bok kalender, du åpner nytt kapittel for hver dag! Tror det blir veldig gøy!
Så kjøper jeg og samboer kalender til hverandre, så vet ikke hva annet det blir. Jeg kjøpte en discgolf kalender til han som han hadde kjempe lyst på:Heartpink

Samboer har visst kjøpt nesten alle julegavene allerede han. Jeg tenkte jeg skulle begynne snart, men det er en del salg. Vi leser julebøker nesten hver dag her hjemme nå, datteren min savner julen og julenissen. Så virker som om det har vært positivt for henne å ha bursdag i romjulen

ELSKER jul :HeartpinkKjøpte noen julegaver på ferie i sommer tilfeldig, men ellers skal jeg til london i november, så handler nok en del da og resten desember. Liker å fordele det på månedene for å fordele utgiftene:)
Har bestilt meg en bok kalender, du åpner nytt kapittel for hver dag! Tror det blir veldig gøy!
Så kjøper jeg og samboer kalender til hverandre, så vet ikke hva annet det blir. Jeg kjøpte en discgolf kalender til han som han hadde kjempe lyst på:Heartpink
Moro med London da! :D så gøy med bok kalender!

Haha discgolf. Det tar flatt av her i området :pompus:

Julehandel i London høres så kos ut. Skal dere på Harrods?

Samboer har visst kjøpt nesten alle julegavene allerede han. Jeg tenkte jeg skulle begynne snart, men det er en del salg. Vi leser julebøker nesten hver dag her hjemme nå, datteren min savner julen og julenissen. Så virker som om det har vært positivt for henne å ha bursdag i romjulen
Greit å være tidlig ute da!:joyful: Så gøy at dere leser julebøker, å at hun syntes det er gøy å ha bursdag i romjulen. Det kan jo være litt kjedelig for noen:love017

Litt usikker hvilken julekalender jeg vil se i år, jeg holder meg enda til de jeg så da jeg var barn. Ifjor så jeg Jul i Svingen.
Så kanskje det blir Blåfjell i år

Godt det er maaange baner :hilarious: selv om han også sikkert har sin favoritt
Ja, faren til stemoren har laget en bane på tomten sin, de har veeldig stor tomt på ei bygd. Tror kanskje det kan være en favoritt siden det er i hjembygden der han vokste opp og at det er familie som har laget den :love017
Det er min favoritt hvertfall! De har discer man kan låne, mest for barna sin del, og liten "kiosk" med brus, sjokolade og is for 5, 10 og 15kr. Får skikkelig "gamledager" vibes av det!

Ja, faren til stemoren har laget en bane på tomten sin, de har veeldig stor tomt på ei bygd. Tror kanskje det kan være en favoritt siden det er i hjembygden der han vokste opp og at det er familie som har laget den :love017
Det er min favoritt hvertfall! De har discer man kan låne, mest for barna sin del, og liten "kiosk" med brus, sjokolade og is for 5, 10 og 15kr. Får skikkelig "gamledager" vibes av det!
Oi! Koselig da :D

Back
Topp