Juletanker :)

anonaBella

Bråkebøtte
God jul til alle sammen :)
Håper dere nyter herlige dager med familien, og at det er flere enn meg som endelig er kvitt litt elendig form og føler de lever litt igjen :D

Jeg er nå kommet lenger enn jeg har gjort de 3 foregående forsøkene på en tredjemann :) 12+3! Jeg slapper enda ikke helt av, men jubler for hver fullgåtte uke :)

Det er mange gode ting med å være gravid nå i jula. Det er fri fra jobb og man får hentet seg litt inn igjen etter en travel periode. Nå savner jeg egentlig bare å spise spekemat! :p
Det er værre enn mangelen på rødvin og baileys :p

Ha en fortsatt fin jul :)

God jul :)

Jeg er også i mye bedre form nå når jeg har fått noen dager fri og kan slappe helt av :) Bare spiser god mat, går på tur og trener litt, slapper av og ser på film :)
Første ordinære kontroll hos legen 3. juledag og ser frem til den.

Jeg savner forresten ingenting av hverken mat eller alkohol :P
Har ikke tradisjon for å drikke noe særlig i julen uansett :)

Jeg savner forresten ingenting av hverken mat eller alkohol :P
Har ikke tradisjon for å drikke noe særlig i julen uansett :)

Lykke til med kontroll! Jeg var forrige uke, så kjekt å komme i gang med slikt :) Han sendte henvisning til oul også, så kanskje det dukker opp time på nyåret :) Spennende :)

Lykke til med kontroll! Jeg var forrige uke, så kjekt å komme i gang med slikt :) Han sendte henvisning til oul også, så kanskje det dukker opp time på nyåret :) Spennende :)

Tusen takk :)
Ja gleder meg! Det føles enda mer offisielt når en kommer i gang med papirer, henvisninger og alt som hører med :P
Og selv om det føles som en liten evighet til oul, så kommer ukene på nyåret til å fly!

Nyter fine juledager uten kvalme eller andre ubehageligheter. Var redd for at jeg ikke skulle orke å spise julemat og sånn, men det har heldigvis gått kjempebra.
Savner noe av julematen da som jeg ikke kan spise som spekemat og roastbiff, men ellers går det greit. Det meste at julematen er jo ok for gravide å spise. Har klart meg fint uten alkohol også, selv om jeg vanligvis liker å ta et glass akevitt eller litt vin på julaften. Drakk alkoholfritt øl og julebrus.
Ellers blir det julefilmer, lesing, gå turer, litt trening og ellers avslapping. Har hatt det helt topp :-)

Håper andre også har kost seg :-)

Back
Topp