Julestrømper

bondemamma85

Forumet er livet
❤Januarlykke 2022❤
I dag fikk jeg endelig bestilt julestrømper med navn på til hele familien❤

Har bestilt ting fra den siden før og jeg har vært så fornøyd - så jeg gleder meg veldig til julestrømpene kommer:D

Jeg bestilte de på rofa design, de har bare så mye lekkert:love7


Øverst på ønskelisten min nå er en elektrisk peis jeg kan henge de over:hilarious:

Har dere julestrømper og hva putter dere i dem og når får ungene de?:)
 
Ungene har, mamma har brodert (og de to eldste sine må jeg finne før jul. De er søkk borte)

De pleide få dem natt til 1. Juledag med godteri i, men så er minstemor født 25.12 og det ble litt mye styr på morgenen med både strømper og bursdagssang så vi flyttet det til natt til julaften. Fortsatt med godteri i, som de kan kose seg med i jula.
 
Ja vi har, min og mannens er kjøpt i London på marked der, kengubsrnet sin ble kjøpt på rusta i fjor
 
I dag fikk jeg endelig bestilt julestrømper med navn på til hele familien❤

Har bestilt ting fra den siden før og jeg har vært så fornøyd - så jeg gleder meg veldig til julestrømpene kommer:D

Jeg bestilte de på rofa design, de har bare så mye lekkert:love7


Øverst på ønskelisten min nå er en elektrisk peis jeg kan henge de over:hilarious:

Har dere julestrømper og hva putter dere i dem og når får ungene de?:)
Takk for tips! Bestilte til hele familien :D
 
I dag fikk jeg endelig bestilt julestrømper med navn på til hele familien❤

Har bestilt ting fra den siden før og jeg har vært så fornøyd - så jeg gleder meg veldig til julestrømpene kommer:D

Jeg bestilte de på rofa design, de har bare så mye lekkert:love7


Øverst på ønskelisten min nå er en elektrisk peis jeg kan henge de over:hilarious:

Har dere julestrømper og hva putter dere i dem og når får ungene de?:)
Jeg å har bestilt en rosa julestrømpe med babyens navn på og en bamse. Fra nameon:smug:
 
Vi ber ungene finne seg en sokk eller strømpebukse som de må henge på døra til soverommet deres slik at nissen kommer med snop om natta lille julaften :)
Mannen er oppvokst med det og vil overføre det til barna våre. Jeg hadde ikke noe sånt. Ungene syns det er veldig spennende :D
 
Så gøy!:D var å henta julestrømpa til Gudbarnet mitt i dag og den var så fin og i perfekt størrelse❤ gleder meg enda mere til våre kommer nå!:D
I dag kom våre - såååå fornøyd! :D Gleder meg til å overraske mannen! Frøkna er litt liten til å forstå sånt ennå :p
 
I dag kom våre - såååå fornøyd! :D Gleder meg til å overraske mannen! Frøkna er litt liten til å forstå sånt ennå :p
Våre kom idag også, sååå fine❤ og veldig fornøyd med størrelsen:D
Herlighet, jeg har så sykt lyst på elektrisk peis nå (sånn typ american style:shy::hilarious:), så jeg kan henge de opp på den:hilarious:
 
Våre kom idag også, sååå fine❤ og veldig fornøyd med størrelsen:D
Herlighet, jeg har så sykt lyst på elektrisk peis nå (sånn typ american style:shy::hilarious:), så jeg kan henge de opp på den:hilarious:
Skjønner veldig godt hva du mener! Vi har pelletsovn, blir liksom ikke det samme :hilarious: tror det blir i trappa her jeg. Gleder meg til å henge dem opp :D
 
I fjor var hun 3 mnd så da var hun litt for lita til å skjønne seg så mye på julestrømpen. Men nå er hun 1 år, og skal få sin første julestrømpe:happy:
 
Jeg har en stor strikket av mormor, vi har alltid fått natt til julaften og det er det jeg har videreført her hjemme også. Det er alltid en liten pakke og godis oppi, mannen er i tillegg vant til å få juleblad så tenkte å ta det med etterhvert som barna blir større ☺️ Vi har stort sett delt strømpe her hjemme, men lyst til å kjøpe egen til guttungen og mageboeren.
 
Back
Topp