Julestrømpen...

*p!nk smile*

Forumet er livet
Kom på at den er ikke klar...hva skal dere legge oppi til barna?? [:D]

Her blir det en film på hver, kinderegg og smarties og kanskje noe annet stæsj[:D]

En pakke til hver (må jo begynne med pakkeåpning ellers er vi ikke ferdig før langt på natt[:@]) og så litt godis, blad og klementin[:D]

En pakke,ett blad/bok og en sånnjulestrømpe med snop som jeg har kjøpt på butikken.
Spørs om alt får plass oppi sokken[8D][8D]

ORIGINAL: unemoren

En pakke,ett blad/bok og en sånnjulestrømpe med snop som jeg har kjøpt på butikken.
Spørs om alt får plass oppi sokken[8D][8D]

Hehe..får trykke det oppi[8D]

her blir det mandarin,småfolksmoothie,en pepperkake og en pakke!

Litt forskjellig godis, mini pose ostepop, liten ting og et juleblad, i år blir d Knerten blad!

En film, en liten pakke med duplo, alle pakkene som er igjen på pakkekalenderen (har vært litt sløve med å åpne) Og noe godteri. Har heldigvis to strømper

Tenkte å putte oppi en småfolksmoothie, smartieseske, en Cars-bil og en liten pakke kjeks.

Så langt har jeg en Teletubbies dvd, en pakke rosiner, en liten kindersjokolade, en smoothie (Ellas Kitchen), farget badesalat og legger oppi et par pepperkaker.

Følger med på denne!

Julehefte, juicebeger, klementin og en liten sjokolade tenker jeg er nok - lillebror får litt rosiner i stedet for sjokolade

Vi har aldri harr strømpetradisjon, når jeg var liten våknet jeg alltid med en pakke fra nissen ved siden av puta.
Synes det var kjempestas, så har tenkt til å fortsette den tradisjonen med snuppa (og sambo [8D]) [:)]

I pakka blir det en smoothie, en bok, en lekesak og en CD [:)]

En morgengave med penklær, en pynta pepperkakemann, mandarin, et kinderegg og en eventyrsjokolade. [:)]

Sambo - snus, en juleøl, Larsons gale verden julehefte og sjokolade..

Kiddza - julehefte, mandarin og litt godteri..

Back
Topp