Julestrømpe

Knerthen

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Hvem gir dere strømper til og hva pleier dere å putte oppi?

Jeg gir til frøkna, ei venninne, pappa og nå blir det lillebror også.

Frøkna får:
Div julesnop, marsipan, melkefri sjokolade, klementiner, jule blad og en liten gave.

Papppa:
Div julesnop og marsipan. Et blad og en liten ting. I fjor fikk han et modell fly byggesett.

Veninne: div snop, noe drikke, blad og evt en liten ting.

Lillebror: her trur jeg det blir smoothie pose (om vi har kommet så langt, blir 5 mnd i romjula). En leke, smokk og sikkert en eventyrbok.

Vi gir kun til ungene, eller hvis det er andre unger som sover her natt til julaften.

Vi bruker å kjøpe litt godteri bare, blir jo nok gaver på kvelden ;)

Gir til guttungen og samboer.

Guttungen får nok smoothie og diverse snacks fra ellas kitchen, kanskje litt frukt og en leke.

Samboer får godis, et blad og noen små gaver.

Gir ikke til noen i år, frøkna er bare 14 mnd så hun skjønner det ikke enda. Men hun får til neste år :)

Ungene henger dem opp når de går og legger seg på julaften, og noen, det er da slett ikke meg nå vite, putter litt godteri og frukt og sånt oppi der...

Ungene får en strømpe hver.
Den inneholder godteri, et blad og en liten aktivitetsting -type kortstokk, yatze o.l

Ungene henger dem opp når de går og legger seg på julaften, og noen, det er da slett ikke meg nå vite, putter litt godteri og frukt og sånt oppi der...

Nei selvfølgelig er det ikke mamma som fyller strømpe :D

Putter litt snop i julestrømpene til barna, også ligger det noen små gaver fra nissen rundt ovnen. Da må det være gave til alle, ellers kan barna tro at mamma og pappa ikke har vært snille :p

Putter litt snop i julestrømpene til barna, også ligger det noen små gaver fra nissen rundt ovnen. Da må det være gave til alle, ellers kan barna tro at mamma og pappa ikke har vært snille :p

Det var en fin måte å gjøre det på :) Selvfølgelig må mamma og pappa også få gave :D

Jeg gir til tulle mor, mannen og bikkja :D jentungen sin er fylt med godteri, brus og en liten gave samt et juleblad:) mannen sin I år skal fylles med noe kosttilskudd, et blad og noen protein barer og annen "fitness" godis :D

Skal ordne til 6åringen og samboer :-) babyen får ikke, da han er rundt 1mnd da.
Håper samboer ordner en liten strømpe til meg og :-) får hinte litt ;)
6åringen får en liten gave, godis, klementin.
Vet ikke helt hva jeg skal putte oppi samboer sin enda :-)

Vesla får litt godteri, smoothies og et flaxlodd

Minsten får smoothies og snacks fra Ellas

Mannen får godteri, klementiner og flaxlodd.

Back
Topp