Julestrømpe

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Hvordan er deres tradisjon på det?
Og kommer dere til å finne på noe til babyen?

Her så fikk vi det når vi var yngre på julaften :) Tror det henger sammen med at de voksne ville ha tid til å gjøre ting i hjemmet før besøk og mens de laget middag så vi ble plassert foran tv'en med en julestrømpe som hang på døra vår når vi sto opp ;)

Lurer på om jeg kanskje skulle kjøpe en til Amina og ha smokker (kjøpt 6 nye smokker til henne) og lignende oppi, det koster jo ikke så mye og jeg syns det er veldig koselig da, selvom hun ikke forstår noe ;) hehe
Antar det blir julenisse oppe hos pappa i år pga Amina også så blir MYE hun ikke forstår den dagen :)

Har ikke vært vant til det hjemme. Men har gjort det til storebror.
men gjør ingenting til mini enda

Hele familien får hos oss, me vet ikke om jeg orker til Esther enda. Ser ikke helt poenget.
Men ellers får både voksne og barn, og jeg elsker den tradisjonen :)

Slik så det ut hos oss i fjor :)

384526_10150525316010210_1473998398_n1.jpg

Vi har alltid vært vant med julestrømpe hjemmefra så det er noe jeg har ført videre til mine barn. Koselig tradisjon, husker selv hvor spennende det var å våkne om morgenen for å se om nissen hadde vært her :)
om lille frøkna får i år får vi se, hun skjønner jo ikke så mye av det enda ;)

Vi har alltid fått julestrømpe morgenen på juleaften:) så i år skal snuppa også få det:) aner ikke hva jeg skal ha oppi enda:/

Vi har alltid fått julestrømpe morgenen på juleaften:) så i år skal snuppa også få det:) aner ikke hva jeg skal ha oppi enda:/
Ja det lurte jeg også på men tenkte å ha i litt frukt og noen nye smokker vi har kjøpt ;)

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3

Ja det lurte jeg også på men tenkte å ha i litt frukt og noen nye smokker vi har kjøpt ;)

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3

Hmm! Var lurt med nye smokker:) jeghar kjøpt noen tøffe med navn, så kan jo bruke de:)

Hmm! Var lurt med nye smokker:) jeghar kjøpt noen tøffe med navn, så kan jo bruke de:)
Samme har jeg :-) tenkte å ta det som julegave men hun kan da få noen i julestrømpa også :-D
Men jeg gleder meg nok mer enn henne til alle disse tingene ;-)

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3

Jepp, mamma lurte seg alltid inn på rommet vårt på kvelden og festa julestrømpen mellom madrassen og senga vår, så vi så den da vi sto opp på morgenen på julaften. Får fortsatt julestrømpe vi når vi er hjemme på ferie:D Lillemann er jo litt liten enda...Han får nok fra og med neste jul tenker jeg;)

Jepp, mamma lurte seg alltid inn på rommet vårt på kvelden og festa julestrømpen mellom madrassen og senga vår, så vi så den da vi sto opp på morgenen på julaften. Får fortsatt julestrømpe vi når vi er hjemme på ferie:D Lillemann er jo litt liten enda...Han får nok fra og med neste jul tenker jeg;)
Så koselig da! Får ikke julestrømpe lengre jeg!
Men kanskje jeg skulle laget til mannen også :-) det har jeg ikke tenkt på engang :o

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3

Samme har jeg :) tenkte å ta det som julegave men hun kan da få noen i julestrømpa også :-D
Men jeg gleder meg nok mer enn henne til alle disse tingene ;-)

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3

Hehe de aaner ikke hva jul er enda en gang! Men kjekt for oss voksne også;D

Her henger Gabrielle opp sin ved ovnen hver lille julaften, men en liten ønskeliste og tegning til nissen :) hun tror forresten ennå på nissen ;) Vi skal ha til Tristan også i år, blir nok å ha i rn liten leke bare i den ;)

Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12

Kanskje snuppa skal få strømpe like vel.
Har den jo klar, men vet ikke helt hva jeg skal ha oppi da.
Kanskje en liten leke??
Smokker er ikke aktuelt siden hun ikke tar dem.

Kanskje snuppa skal få strømpe like vel.
Har den jo klar, men vet ikke helt hva jeg skal ha oppi da.
Kanskje en liten leke??
Smokker er ikke aktuelt siden hun ikke tar dem.
Tror nok en liten leke vil gjøre samme nytten :-)

sendt via tapatalk

Amina 18.05.2012 <3

Back
Topp