Dordy** Glad i forumet 4 Nov 2010 #1 Vil du vise meg Julestjerna dere har i vinduet? Leter etter en stor og fin en:) si gjerne hvor du har kjøpt den:))
Vil du vise meg Julestjerna dere har i vinduet? Leter etter en stor og fin en:) si gjerne hvor du har kjøpt den:))
K *Kolibri* Forumet er livet 4 Nov 2010 #2 mener jeg kjøpte en liknende som finnes på Kvist, men jeg kjøpte på lampemagasinet. Ser ikke bilde av den der inne men den er ganske lik denne:
mener jeg kjøpte en liknende som finnes på Kvist, men jeg kjøpte på lampemagasinet. Ser ikke bilde av den der inne men den er ganske lik denne:
K *Kolibri* Forumet er livet 4 Nov 2010 #4 uff det glemte jeg jo å skrive[:D] fant den på lampehuset..
prinsesse08 Flørter med forumet 4 Nov 2010 #5 De har mange fine i hvit papir fra åhlens, den som er avbildet i et tidligere innlegg her ligner på de fra åhlens.
De har mange fine i hvit papir fra åhlens, den som er avbildet i et tidligere innlegg her ligner på de fra åhlens.
Hocapontas Elsker forumet 5 Nov 2010 #8 Det heter advents stjerne- julestjerne er en blomst/plante (sorry, bare måtte [8D]).