[Julestemningskalenderen] - 9. Desember - julemusikk

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hører du mye julemusikk for tiden? Hva liker du å høre på? Favoritten? Hører du radio, Spotify, plater, what? Eller liker ikke det?
 
Hører mye ja, både på jobb og hjemme.

en stjerne skinner
Himmel på jord
 
Hører mye på julekanalene på DAB når jeg kjører, er veldig glad i Kurt nilsen og kringkastingsorkesteret sine julesanger :Heartred
 
Jeg har ikke dab i bilen og ikke radio på jobb, så jeg hører bare hjemme. Der har jeg radioen på p7 og koser meg med julemusikk.
 
Spotify, på jobb og i bilen(har ikke dab), men ganske lite hjemme. Men her hender det at det blir fra p7 via tv, eller så blir det spotify. Vurderer å finne meg en ny liste, haha, har hatt samme i manhe år, selv om det ofte kommer på noen få.
 
Jeg lurer på om jeg burde ordnet meg Spotify.

Kan jeg ha en offline liste da og spille i bilen og på jobb uten å suge all datan min? Jeg har trådløst nett på jobb, men har prøvd å bruke det til å spille radio og det hakker sånn så det funker ikke, og å gå på mobilnett suger jo fort data da om jeg skal høre mange timer hver dag.
 
Jeg lurer på om jeg burde ordnet meg Spotify.

Kan jeg ha en offline liste da og spille i bilen og på jobb uten å suge all datan min? Jeg har trådløst nett på jobb, men har prøvd å bruke det til å spille radio og det hakker sånn så det funker ikke, og å gå på mobilnett suger jo fort data da om jeg skal høre mange timer hver dag.
Jeg har listen min offline som jeg bruker i bilen gjennom bluetooth :)
 
Back
Topp