[Julestemningskalenderen] - 8. Desember - julekaker

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Julekaker. I denne luken vil jeg fokusere på julekaker (godteri har jeg tenkt å vie en annen luke til, fokus på kaker i denne omgang)

Det er mange gode minner i gode smaker. Mye god stemning både i å bake og å smake.

Hva har dere bakt i år? Hva står på planen? Noen som vil dele en oppskrift på en god kakesort?
 
Ingenting, har fått julemenn og krumkaker av mamma.
Tenker å lage pepperkaker, det er i grunn det
 
Ikke fått bakt noen ting enda :nailbiting: men skal lage peppernøtter, krumkaker og kakemenn, det er planen hvertfall :)
 
Laget kakemenn og pepperkaker :) blir å kjøpe det meste i år. I dag står peppekakehus for tur og det gleder vi oss til. Fast tradisjon hos farmor og farfar :)❤️
 
Jeg elsker å bake :) i år venter kakene litt pga eksamen :p Vi (eller nr2) har laget pepperkakehus :) har kjøpt mer deig så barna kan slå seg løs en av de neste dagene
 
Det eneste vi har bakt så langt er kakemenn. Julemenn som vi kaller dem. Julemanna på godt sunnmørsk.

På planen står pepperkaker og sjokolademakroner i alle fall, krumkaker får vi av mamma og pappa i år som i fjor, og vanligvis smultringer også.
 
Back
Topp