[Julestemningskalenderen] - 19. desember. gjester?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, det nærmer seg jul. Dagene går fort nå fremover, snart er tiden her, Og for dem som skal ha gjester eller være gjester så nærmer det seg kanskje ankomst eller avreise?

Hvordan er det hos dere i år?

Hos oss er det fast at vi de siste årene har feiret hjemme, dette er vel det femte året nå, slutt på å reise på juleferie. Det er godt, det er ikke måte på hvor mye vi må stappe inn i bilen for å frakte med oss unger og pakker for juleferie.

Noen år har vi gjester, andre år er det bare oss. I år kommer mine foreldre på julaften, men de bor bare 20 minutter unna med bil, så de kommer og de drar. Svigermor har vært på førjulsbesøk, hun kom torsdag og dro i går, de er sånn 45 mil eller deromkring til henne.
 
Vi reiser 1 time i bil ned til mine foreldre. Drar lille julaften :) Jeg kunne ikke tenkt meg å feiret kun oss som bor sammen til daglig. For meg er julaften mye folk og kaos, og jeg elsker det!
 
Vi får gjester på fredag, og de blir værende en uke. Da skal jeg nyte å bli vartet opp av gjestene, faktisk! :hilarious:
 
Vi reiser til foreldrene mine som bor på andre siden av øya på julaften :)
Har annenhvert år løsning som mange andre :p
 
I år får vi besøk, fra lørdag til onsdag
Men det varierer, for meg er null problem å feire kun oss 3 også ,vi koser oss masse sammen og nyter å være alene
 
Back
Topp