[Julestemningskalenderen] - 16. Desember - julegaver?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, med en uke igjen, er dere ferdig med julegavene? Mye igjen? Noen dere ikke vet hva skal få? Alt pakket og levert?

Noen ønsker selv dere håper å få?

La oss snakke om julegaver

(mitt bidrag senere Nå straks julekonsert igjen. Aktive unger innen musikk...)
 
Vi er ferdige med yngste, han får en av oss og en av julenissen :)

Eldste bestilte vi litt sent, så usikker på om den rekker frem :) Har gave til han fra julenissen og så får vi heller si at vår kommer litt senere evt. :) Han får så mye uansett at han nok ikke kommer til å ta det alt for tungt :)

Jeg er ferdig med mannen, men han er ikke ferdig med meg :)

Vi har laget karamell og skal lage brente mandler til familie ellers :) Skal også til Sverige i morgen for å kjøpe inn diverse å fylle gavepakker med :)

Mamma får en liten ting ved siden av og pappa får en liten ting ved siden av :)

Bror aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe til, så kan hende han også får en "matpakke" :)
 
Vi har igjen ungene men mannen har etter vår titterunde før i dag mer eller mindre funnet ut hva de skal få, utfra ønskelistene og tilgjengelighet.

Jeg har igjen mannen men han har visst ordnet min.

Har i orden hele svigerfamilien utenom kalendere til besteforeldrene og et barnehagebilde. De skal sendes med svigermor på tirsdag morgen så de måtte i boks nå i helga, vi driver og pakker men nå legger jeg minstemor. Dvs at vi har til svigermor og til svigerfar med samboer, til mannens to søstre med samboere og til de to yngste søsknene hans (farens andre kull)

Min bror med kone og deres barn er i boks, men mine foreldre er delvis bestemt men ikke kjøpt. De skal også ha kalender og bilde også da.

Og så er det da ungene fra oldemor og fra nissen. Og vår fra min bestemor er nesten i boks, tror vi ikke helt har brukt så mye penger som vi får.

Et par venner og venninner, noen i boks og et par jeg er litt usikker på om jeg har noe til. Litt konfekt skal det også være til noen som må lages. Ja, godt det er en uke igjen
 
Alle gaver er ferdige og vi er klare for å reise til uken :)
 
Jeg er ikke ferdig enda, men tenkte meg en tur i morra og få på plass siste rest. Det er bare noen småting som mangler.
Burde egentlig vært en tur på IKEA og kjøpt rammer, besteforeldre og oldeforeldre får bilde i år igjen ;)

Har heller ikke begynt å pakke inn de gavene vi har fått i hus, så må nok få gjort det ila uka. Heldigvis skal ingen langt unna, men har dermed heller ingen grunn for å skynde meg.
 
Mangler 3 småting.

En gave som plager meg mer er avskjedsgaven til en på jobben, han er 76 og har jobbet i firma i 20 år, siden det startet, riktignok kun deltid som pensjonist. Den skal leveres på julelunsjen på fredag! Maks 456kr.
 
Ferdig med nesten alle:D mangler et tillegg på en gave til eldstemann sin assistent.
Også er jeg i tvil om de to minste her skal få en gave til:) eldste får ny mobil, det er jo en kostbar gave..
 
Her er alle gavene handlet inn, vi kjøpte den siste på black friday. Har alltid ett mål om å bli ferdig før 1.desember. Mannen har ikke kjøpt til meg da, men det er jo opp til han når han vil gjøre.

De aller fleste pakkene er pakket inn, vi leverte alle til mannens familie når vi traff dem i oktober. Og siden vi ikke får plass til alle gavene, vogn, reiseseng og bagasje for 4 personer på juleaften har vi allerede kjørt flesteparten av gavene bort dit vi skal feire. Elsker å gjøre andre ting enn gavehandling i desember :)
 
Jeg har de fleste gavene ferdig. Samboer har ikke ordnet noe til moren sin og mannen hennes, eller besteforeldrene. Og jeg orker ikke mase mer. Jeg har en liten ting igjen til mine foreldre, og det er den eneste gaven jeg ikke har fått pakket inn ennå.

Vi har en del gaver vi må få levert, men jeg vet ikke helt når vi skal få gjort det... Om vi tar sjansen... Baby kan komme når som helst, og da vil jeg gjerne være i nærheten av fødestedet.
 
Jeg tror muligens vi er enda mer på etterskudd med dette enn tidligere år, jeg må kanskje sjekke julestemningskakenderen fra i fjor, men satt vi virkelig en uke før jul og ikke visste hav ungene skulle få? (Nei, for ungene kjøpt jeg til på amfi medlemskveld midt i november i fjor, to fikk nettbrett og en fikk dukkevogn)

I år skal trolig den tredje få nettbrett da, men hva mannen landet på ang de andre det har vi ikke fått snakket mer om, glemte det ut i går kveld.

Nå utgikk plutselig gavebyttedagen torsdag og derved vil mamma ta med gavene våre i dag, og gavene til min side av slekta er jo ikke pakket inn enda, for de skal ikke leveres før torsdag. Never mind min bror og mine foreldre, min bror med familie leverer vi bare en kveld, og mine foreldre feirer hos oss så de leverer vi ikke (fint, for det er ikke kjøpt enda)

Jahh... men pust med magen, det er en hel uke til jul. De gavene svigermor skal ha med seg i morgen tidlig er nesten pakket ferdig, det mangler å pakke inn tre ting/en gave (eller to eller tre?)

Ja, og søren, de kalenderene ja, og de bilene. Ja, uff. Litt stress i kveld blir det da.
 
Jeg tror muligens vi er enda mer på etterskudd med dette enn tidligere år, jeg må kanskje sjekke julestemningskakenderen fra i fjor, men satt vi virkelig en uke før jul og ikke visste hav ungene skulle få? (Nei, for ungene kjøpt jeg til på amfi medlemskveld midt i november i fjor, to fikk nettbrett og en fikk dukkevogn)

I år skal trolig den tredje få nettbrett da, men hva mannen landet på ang de andre det har vi ikke fått snakket mer om, glemte det ut i går kveld.

Nå utgikk plutselig gavebyttedagen torsdag og derved vil mamma ta med gavene våre i dag, og gavene til min side av slekta er jo ikke pakket inn enda, for de skal ikke leveres før torsdag. Never mind min bror og mine foreldre, min bror med familie leverer vi bare en kveld, og mine foreldre feirer hos oss så de leverer vi ikke (fint, for det er ikke kjøpt enda)

Jahh... men pust med magen, det er en hel uke til jul. De gavene svigermor skal ha med seg i morgen tidlig er nesten pakket ferdig, det mangler å pakke inn tre ting/en gave (eller to eller tre?)

Ja, og søren, de kalenderene ja, og de bilene. Ja, uff. Litt stress i kveld blir det da.
Jeg kjenner litt følelsen, en uke igjen gitt.. Mye som henger over en :nailbiting:
 
Jeg er nesten ferdig, men ikke pakket inn noenting. Og må få levert alle gaver til min side av familie, da vi skal være med svigers.
 
Jeg sendte siste gavene som skulle sendes i går, de som skal leveres til svigerfamilien leveres i løpet sv uka og så skal jeg møte to venninner torsdag eller fredag for gaveutveksling
Må få kjøpt siste gavene til kengubarnet , han lå få kjøpt til kompiser og kjæresten oh jeg lå kjøpe til kollegaer
 
Back
Topp