[Julestemningskalenderen] 13. Desember - Lucia

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, i denne 13. luken i julestemningskalenderen kommer vi jo ikke unna Lucia.

Feirer/markerer dere det på noe vis? Har du minner, en historie, bilder eller annet du vil dele?

Julestemningskeldneren er en rekke tråder med det mål og mening å dele julestemningen i en hektisk hverdag som mange av oss har med små barn på denne tiden av året. Trådene legges ut på generell og flyttes periodisk til Høytider av våre flotte moderatorer. På Høytider finnes også en samletråd med link til årets tråder for den som vil at en liten runde i tråder de har gått glipp av.
 
Vi har ikke markert noe til nå. Første år at vi har barn i bhg, så skal av og se henne gå i tog :happy:
 
Jeg har pleid å bake lussekatter, men det ble ikke noe i år. Jentungen har dårlig matlyst så hun hadde ikke lyst på uansett. Vi brukte heller dagen på julemarked, skøyter og lysshow på domkirken :)
 
Ingen tradisjoner uten om det som skjer i bhg. Og det får jeg kun med meg hvis jeg begynner tidlig på jobb.
I år var vi å bakte lussekatter hos oldemora til ungene, det var på søndag, men vi koste oss da med lussekatter i går. Så kanskje det blir en tradisjon:)
 
Back
Topp