julestemning

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Vet ikke hvorfor men jeg går rundt med julestemning om dagene. :oops:

Kanskje det skyldes den kalde luften og lukten av brente fyrstikker når jeg tenner lys, og spiser mandariner.. hehe..:p får også julestemning når jeg hører folk skraper bilrutene sine utenfor på parkeringsplassen og jeg ligger godt inntullet i flanell i senga med hunden som fotvarmer... :D

Jeg elsker førjulstid!! Så kommer også lett i julestemning:) liker å tenke på at den tida nærmer seg, og koselig å være gravid i jula synes jeg:)

Å, gleder meg sånn til jul!! Fin liten kul på magen, spark hver dag, fin form... Bare ispedd bekkenløsning, som mannen minner meg på når jeg drømmer meg bort for mye :D

Vet ikke hvorfor men jeg går rundt med julestemning om dagene. :oops:

Kanskje det skyldes den kalde luften og lukten av brente fyrstikker når jeg tenner lys, og spiser mandariner.. hehe..:p får også julestemning når jeg hører folk skraper bilrutene sine utenfor på parkeringsplassen og jeg ligger godt inntullet i flanell i senga med hunden som fotvarmer... :D

Signerer!! Så koslig! :D gleder meg:)

Det jeg har nå er vinterstemning :) Jeg drømmer meg bort, på kanefart med skinnfell, kakao, luciaboller og klementiner i mørket! Røde kinn og rennende nese, små snø krystaller som treffer en i ansiktet og barn som koser seg og leker! Kvikklunsj og solbærtoddy, mørket og masse levende lys! Dette er egentlig en deilig årstid! Synd den ofte "ødelegges" av regn, sludd og is!

Sent from my iPhone using BV Forum

jul.jpg

Sitter i senga med kakao, spiller julemusikk og kikker på julebilder med stor klump halsen hehehe. Jeg elsker virkelig julen, hvert år gleder jeg meg bare mer og mer hehe :) Uendelig lang tid igjen til jul!!!

Er helt med på dette! Har sittet hver dag med fyr i peisen, en julebrus, klementiner og marsipanpølser. Samt at det var snø når jeg våknet i går, men den har smeltet.

Jeg har fått skikkelig julefølelse også. Noe jeg egentlig ikke liker for jeg har alltid vært veldig streng med at alt som har med jul og gjøre får ikke komme i vårt hus før 1 desember. Angrer litt på min egen regel nå. hehe Men snøen må bare komme nå for det er så koselig atte :D

Er fremdeles sykemeldt, så har masse tid til å glede meg til jul! Drikker julebrus, planlegger julegaver og ser på første snøen som har falt ut på verandaen:) Kjempekoselig!

Sent from my iPhone using BV Forum

hihi helt enig! jeg har som regel alltid julestemmning i oktober også blir den borte og forblir borte:-/ gleder meg til jul forde da er magen stor og rund,det er så fint med gravid mager:-D her er det ikke juelmusikk eller julebrus osv før desember:-P men klementiner går ned på høkant det lukter så jul av det! i kveld kom det masse snø her også så lagde meg en liten snøball i sta:-D nå er det natta:-)

Syns tida går så fort frem til jul nå, så når senteret er julepynta om 3 ukers tid da får jeg julestemning;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Julestemning på morningen her i dag :) snø ute, fyr i peisen, vesla sitter tulla innog ser på tegnefilm og drikker kakao. Samme med meg ;) <3 herlig

Åååå, gleder meg som et barn til jul!!! ELSKER førjulstiden!
I år skal vi feire hos min søster, i hennes helt nye hus, det blir så stas!!! :)

Elsker førjulstiden, juletiden og romjulen hehehe. Det er så kjekt når alle pynter seg, all den gode maten, god stemning og musikk. Jeg er et høytidsmenneske hehe elsker høytider men spesielt julen. Selv om det regner 99% av alle julaftener så klarer det ikke legge demper på julegleden :-) i år flytter vi inn i nytt hus før jul å jeg gleder meg skikkelig til å pynte :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp