Julestemning...

• Trådstarter Trådstarter nr 3??
  • Opprettet Opprettet
N

nr 3??

Guest
Har jeg en smule fått,hehe..har dere noen favoritt julesanger/cder dere hører på nå når jula nærmer seg?Kunne tengt meg å fått noen nye cder i hus,har bare en faktisk..er utrulig glad i dn cdn men blir så kjedelig å bare høre på denne her ene[8D]tips???[:D]

Kurt Nilsen sin julecd, jeg ELSKER den mannen (nesten høyere enn min egen mann, hihi, neida)

sitter as we speak og hører kurt nilsens juleplate på spotify, har te i koppen og leser nyeste foreldre & barn som kom i posten [:D] (kom en merkelig lyd på laptopen, så måtte sjekke den [8D])

Har hørt mye bra om kurt sin jule cd..kansje jeg skal høre litt på spotyfi jah...hehe,takk for tips[:D]andre??[8D]

ORIGINAL: Azoria

sitter as we speak og hører kurt nilsens juleplate på spotify, har te i koppen og leser nyeste foreldre & barn som kom i posten [:D] (kom en merkelig lyd på laptopen, så måtte sjekke den [8D])

Den vil jeg også ha[:)][:)][:)][:)]

Har du fått foreldre og barn blad i posten i dag???? kanskje jeg og må gå ut å lure i posten da[;)]

egentlig glemmer litt ut å ha på musikk ...har nå heller ingen anlegg i stua da men hadde kunn en radio som gikk i sunt for en mnd siden ......men ...lurte på om noen vet en plass jeg kan laste musikk??

ORIGINAL: Emmely og mamma.

ORIGINAL: Azoria

Den vil jeg også ha[:)][:)][:)][:)]

Har du fått foreldre og barn blad i posten i dag???? kanskje jeg og må gå ut å lure i posten da[;)]

Jaaaa, fikk det idag [:D]

Back
Topp