Julestemning hos dere?

Workinmoom

Glad i forumet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Februarlykke 2022❄️
Er det noen her inne som har julestemning?:) her er det bare inne i huse det minner om jul.. ute høljer det ned i bøtter og spann.. inne er tre'et pyntet, middagsbordet er snart klart, sambo er ute å kjøper sin sistedel av julegavene. :)

Masse god jul til dere alle♡ håper dere får en kjempe fin jul uten kvalmetid å blod!♡♡

Ja i dag kjente jeg julestemning kom snikende. Fikk masse snø etter en tid med regn, og vi begynner å bli frisk etter 2 uker med sykdom.:) er ferdig og har fått handlet alt. God jul.:)

Ja i dag kjente jeg julestemning kom snikende. Fikk masse snø etter en tid med regn, og vi begynner å bli frisk etter 2 uker med sykdom.:) er ferdig og har fått handlet alt. God jul.:)
Ååh så gøy! Ja her har vært snø i ca 2 mnd og for 3 dager siden vart det plussgrader oooog myeee regn...

Jeg kommer alltid i julestemning, elsker jula:Heartred

Dårlig med julestemning når jeg ser ut vinduet her også[emoji29]
Men i morgen reiser vi til Fagernes, så da kommer den nok for fult[emoji7][emoji1335]

Dessverre litt trått med julestemninga her og. Jeg har ligget med omgangssyken i hele går. Bedre i dag, men fortsatt dårlig (om det er gravid-kvalmen eller rest av omgangssyken er ikke godt å si). Mannen er blitt dårlig nå, og pappaen min har influensa. Så er bare mammaen min som er frisk og må gjøre alt av forberedelser og passe lillegutten. Priser meg lykkelig over fantastiske foreldre som stiller opp [emoji173]️

Back
Topp