[Julestemingskalenderen] 13. Desember. Lucia

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, i dag kommer vi vel ikke unna Lucia som tema.

Har dere bakt lussekatter? Sett luciatog? Feiret i barnehagen kanskje?

Den kom sent denne her, jeg er nettopp tilbake fra barnehagen hvor det var feiring av lucia etter stengetid og dagen har gått i ett til nå. Men det er nå søtt med små luciabarn da. Eller, små sumobrytere, det er utelucia så de har vinterdress under luciakjolene....

Men skjønne lille toåringen min som ikke skjønte så mye og ikke egentlig ville, ble nå levert i barnehagen etter middag med dress og luciakjole og vi sto ute og ventet, så kom de,. De eldste sang og de små gikk nå der med lys i hånden og var søte :)

Faktisk ingen av delene i år. Fikk tilbud om lussekatt da jeg leverte i bhg, men måtte dessverre takke nei[emoji20]

Her gikk de på morgenen, og så var det frokost for foreldrene etterpå.

Vært i barnehagen (fra morgenen av) å gått i Luciatoget sammen med mine to gutter :)

Åh, favorittdagen min på jobb i desember. (Barnehage..) så koselig med luciatog og lysfrokost med foreldrene. Trist å være i permisjon i dag. Koselig å tenke på at neste år skal lille jenta mi gå i tog.

Ikke gjort noe som helst ut av lucia her, men neste åe blir det gjerne Luciafeiring i bhg på oss også.

Ikke gjort noe som helst ut av lucia her, men neste åe blir det gjerne Luciafeiring i bhg på oss også.
Det er vel mest de med barn i barnehage som "påtvunget" markerer det. Andre må mer gjøre en innsats.

Jeg så to lucia-episoder av julekalender etterpå da, ungene ser jul i svingen og jul i Skomakergata

Det er vel mest de med barn i barnehage som "påtvunget" markerer det. Andre må mer gjøre en innsats.

Jeg så to lucia-episoder av julekalender etterpå da, ungene ser jul i svingen og jul i Skomakergata
Jeg og samboeren så faktisk også jul i svingen og Luciafeiringen der. Den serien er så koselig, så jeg følger med de dagene det passer med legging

Det kom et lite søtt luciatog innom på jobben min fra en nærliggende barnehage. De gikk i tog og sang julesanger. Kjempesøte :)
Fikk også smake en lussekatt fra noen som hadde bakt med på jobben :)

Back
Topp