[Julestemingskalenderen] - 10. Desember - Julepost

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
I denne 10. luken av julestemningskalenderen tenkte jeg å bare minne om at postens frist for å sende post som skal være fremme til jul er 16. desember, etter julen 2008 da jeg sto en times kø på postkontoret på postens sendefrist-dag med min 4 mnd gamle sønn tok jeg en beslutning om aldri igjen. Min private sendefrist er lagt flere dager i forveien. Sånn ca 10. desember.

I år skal jeg ikke sende noen pakker, bare noen få julekort, så da slipper jeg egentlig forholde meg til det. Men for dem som skal sende pakker, anbefaler å fikse det i løpet av uken. Gjerne før helga dersom du må faktisk innom posten og ikke er spesielt glad i kø.

Lukene i julestemningskalenderen legges ut på generell og flyttes periodisk over til Høytider av våre flotte moderatorer. Der ligger også en samletråd med link til alle årets luker.
 
Ingen pakker som skal sendes her i år, og alle julekort er sendt :)
 
Ingen pakker skal sendes fra oss i år, så da slipper vi heldigvis det "presset" :D Men har ikke bestemt meg for om vi skal lage julekort eller ikke enda, så det må jeg jo få gjort :p
 
Mannen har 6 pakker han burde sendt(svigers og 5 barn). Vurderer heller å handle på nett og få det levert direkte til dem.

Finnes det en nettbutikk som gavepakker?
 
Takk for påminnelsen!
 
Her ble årets pakker og julekort sendt i går :)
 
Back
Topp