Julespire :D

Bkno1330072

Første møte med forumet
Heihei:)

Er superhappy for at jeg har blitt gravid!:D prøver å finne andre som har termin rundt tiden min da:) Er 4 uker i dag og har termin 15 desember :) Prøvd i 5 måneder :) Hvor lenge prøvde dere andre? Begynnt å kjenne på symptomer? Jeg kjenner ingenting enda, kun litt større pupper :) Håper spiren holder etter sa i pp1 :)
 
Hei! :)
Om jeg har regnet rett, så ser det ut som vi har termin samme dag :) Vi prøvde for første gang nå, og jaggu satt spira på første forsøk. Er fortsatt helt sjokka over at det er mulig! Drakk mye grapejuice og salvie-te, så jeg tror det er det som gjorde det ;) Er enda tidlig, så håper bare den holder seg der inne til i desember.
Har ikke så mange symptomer enda. Kjenner det er noe som jobber i nedre del av magen, og puppene er blitt ømme. Spennende dette! :D
 
Hei:)
Jeg har regnet meg frem til termin 08.12.14 :) kjempe spennende dager nå! Mista sist gang jeg var gravid, for ca 4mnd siden, så jeg kjenner på frykten for sa hver dag.. Håper lille spira klarer seg fint og blir født i desember :) Her har allerede melka kommet, kvalmen og bekkenet gjør seg vanskelig. Har ei jente på 18 mnd fra før, så kansje det er derfor! Det som er ekstra spennende denne gangen er at jeg føler det er tvillinger i magen:D så det blir tidlig ultralyd i uke 7. Åh som jeg gleder meg:D skal dere på tidlig ultralyd? For vår del satt også spira på forste forsøk, så vi ble temmelig sjokka når testen viste positiv:) gleder oss veldig da :D nå må bare tida gå for fram til uke 12:D
 
Hei! Testet positivt i går ;-) etter vonde mensensmerter siden mandag. Forventa mensen var tirsdag..så ble veldig glad da testen ble positiv i går. Vi har prøva siden august ;-) har ei jente på 17mnd som vi bruka akkurat 12mnd på å få, så regna med det ville ta tid denne gangen og. Termin er mellom 10-14.des. usikker og bedre å sette seg litt tilbake nå enn å bli satt tilbake på UL ;-)
Har en del stikking i puppa og e litt småuggen, var det sist også ;-)
Håper spira sitter, skal ikke vite kjønn denne gang ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp