Juleservise

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Jeg har så lyst å kjøpe et juleservise som jeg kan dekke på med nå, frem mot jul. Vil du vise meg hvilket du har?:)

J har ikke j....:-O bruker perfect home sitt hvit lilje, syns d er så fint til alle anledninger...:)

Har dessverre ikke sånt jeg heller. Føler ikke at det er et savn egentlig. Pynter opp bordet med julestæsj, og det holder for meg:)

Men mamma har det tradisjonelle nisse-servicet, og jeg må innrømme at jeg synes det er skikkelig koselig. Alt er komplett. Tallerken, bestikk, glass, serveringsfat, sausmugge +++++.
Veldig fint.

Jeg har. Gammeldags jul fra Firkløveren. Veldig glad i det. Har det meste man trenger til middag, kaffe og dessert.

Vedlegg

• 1417622476688.jpg
    1417622476688.jpg
    52,6 KB · Visninger: 24
Vi har ikke juleservice, men bruker fin servicet vi fikk til bryllupet!

Vi har ikke juleservise. Har dårlig med skapplass, så det blir nok ikke anskaffet med det første :-) Bruker et nøytralt servise og pynter med diverse julepynt. Har du sett på noe spesielt som du synes er fint?

Har ikke juleserviset. Tenker å skaffe meg det når jeg har fått sammlet ferdig finserviset som vi fikk til bryllupet :) Synes det er veldig koselig hos svigermor, hun bruker bare juleserviset hele desember :)

Vi har ikke et slikt fint servise, det får være gulroten til bryllupet vårt :D

Vi feirer jul hos oss i år med 14 stk. Vi tar turen til Ikea og kjøper mer av 360'en og noen dekketallerkner og stæsj på Nille.

Tror ikke jeg hadde klart å slappe av med tre småbarn og Villroy & Borch til 1000,- kuvert på bordet :p

Back
Topp