Juleservice

Solsikke85

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Åååååh, jeg har funnet et nydelig juleservice jeg har så lyst på, som er på tilbud nå (men fortsatt veldig dyrt, da).

Har dere eget juleservice? Tenker det er så koselig, men samtidig er det kanskje dumt å investere masse penger i et service man bare bruker i julen?

Vi har juleservise ja, faktisk to. Det første har vi bare til åtte og det er sluttsolgt så nå har vi begynt å samle på et nytt. Vi beholder det andre også da, spesielt det vi bruker til frokost, det brukes hele desember. Vi bruker altså ikke dette abre i julen, men hele adventstiden, og til vi pakker bort julen, så faktisk en drøy måned. Men klart... ca 5-6 av årets 52 uker...

(Juleservice mottar jeg gjerne forøvrig, men det er enn annen sak ;) )

Nei, har ikke det, men er enig i at det er koselig :)

Ikke nå lenger. Ønsker meg Disney, men det det ikke lett å få tak i og det koster...

Lett å få tak i er det vel, firkløveren selger vel fortsatt og selger gjerne.

Men det koster ja.

Vi har til 12 stk :) Bruker det på julaften når den feires hos oss.

Lett å få tak i er det vel, firkløveren selger vel fortsatt og selger gjerne.

Men det koster ja.

Vet om firkløveren, men ønsker ikke å kjøpe gjennom dem. Ser rundt om etter komplett, nesten i hvert fall, servise, men det er veldig lite der ute som selges av privatpersoner og de fleste bor på andre siden av landet.
Kanskje jeg bare må bite i det sure eplet og enten kjøpe litt og litt gra firkløveren eller kjøpe deler av settet og supplere med firkløveren.

Vi har juleservise ja, faktisk to. Det første har vi bare til åtte og det er sluttsolgt så nå har vi begynt å samle på et nytt. Vi beholder det andre også da, spesielt det vi bruker til frokost, det brukes hele desember. Vi bruker altså ikke dette abre i julen, men hele adventstiden, og til vi pakker bort julen, så faktisk en drøy måned. Men klart... ca 5-6 av årets 52 uker...

(Juleservice mottar jeg gjerne forøvrig, men det er enn annen sak ;) )

Hahahahahaha! Ser at jeg har lansert et helt nytt begrep her. Kanskje jeg burde starte i reklamebransjen? "Hos oss mottar du juleservice!" ;)

Vi har og brukes flittig hele julen /desember :) Har ett frokostservise, ett kaffeservise og ett middagsservise - alle har vi fått i gave/arvet :happy:

Vi har, men aldri brukt det

Back
Topp