Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014 12 Nov 2016 #2 Du grønne glitrende tre When you wish O helga natt
Sara Forumet er livet VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016 12 Nov 2016 #3 En stjerne skinner i natt Nå tennes tusen julelys Du grønne glitrende tre
S sapphire Elsker forumet 13 Nov 2016 #4 Nordnorsk julesalme O helga natt Julenatt Vanskelig å velge kun 3
Tigerlilje Forumet er livet Himmelbarn Aprillykke 2017 Oktoberlykke2020❤ 14 Nov 2016 #5 I en natt Deilig er jorden Tenn lys Synes det var veldig vanskelig å bare velge tre
Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017 16 Nov 2016 #8 Kan da ikke velge tre! Kan prøve på kategorier? Norske: Nordnorsk julesalme Væla omkring (Maj Britt Andersen) Romjulsdrøm Pop: Last Christmas - wham! Thank God its Christmas - Queen Do they know its Christmas - band aid Men seriøst, julemusikk er liksom min greie. Elsker juleplatene til Celine Dion, Smokie, Peter Jöback, DDE, og alt mulig egentlig.
Kan da ikke velge tre! Kan prøve på kategorier? Norske: Nordnorsk julesalme Væla omkring (Maj Britt Andersen) Romjulsdrøm Pop: Last Christmas - wham! Thank God its Christmas - Queen Do they know its Christmas - band aid Men seriøst, julemusikk er liksom min greie. Elsker juleplatene til Celine Dion, Smokie, Peter Jöback, DDE, og alt mulig egentlig.
Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021 16 Nov 2016 #9 O helga natt Himlen i min famn Begge på svensk, såklart!
Kakedeig Forumet er livet Septembermødre <3 Sommerfuglene 18 Nov 2016 #10 Det ljoser i stille grender Silent night/Glade jul O helga natt
Undomiel Forumet er livet Smånissene 2022 19 Nov 2016 #11 O helga natt Nordnorsk julesalme (selv om jeg vil grine hver gang jeg hører den) Litte dummer boy (med Josh Groban) Og så må jeg tilføye at jeg elsker juleplata til Kurt Nilsen♡
O helga natt Nordnorsk julesalme (selv om jeg vil grine hver gang jeg hører den) Litte dummer boy (med Josh Groban) Og så må jeg tilføye at jeg elsker juleplata til Kurt Nilsen♡
Januarmamma87 Elsker forumet Januarlykke 2016 23 Nov 2016 #12 En stjerne skinner i natt Himmel på jord Belive (Josh Groban) Og O come all ye Faithfull (Klarte ikke å velge kun 3;-) )
En stjerne skinner i natt Himmel på jord Belive (Josh Groban) Og O come all ye Faithfull (Klarte ikke å velge kun 3;-) )
Kvakk for i dag Blir kjent med forumet Sommerfuglene 2017 24 Nov 2016 #13 The Pogues - Fairytale of New York Vazelina bilopphøggers - Hem'att tel jul Dumdum Boys - Stjernesludd Jul, ass! Gleder meg
The Pogues - Fairytale of New York Vazelina bilopphøggers - Hem'att tel jul Dumdum Boys - Stjernesludd Jul, ass! Gleder meg
Tiriltoppen Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Julikulene 2020 28 Nov 2016 #14 Himlen i min favn (med carola) Oh holy night (versjonen fra alene hjemme) Himmel på jord (med Kurt Nilsen) Så mååå jeg få ha en nr 4: somewhere in my memory (fra alene hjemme) Da er det jul!!! <3
Himlen i min favn (med carola) Oh holy night (versjonen fra alene hjemme) Himmel på jord (med Kurt Nilsen) Så mååå jeg få ha en nr 4: somewhere in my memory (fra alene hjemme) Da er det jul!!! <3