Julepynting!

*Selene*

Elsker forumet
Mitt spørsmål er som følger,

Når pynter dere til jul? Altså, med nisser og rødt og alt sammen?? :) Vi pyntet 1 advent i fjor, men vurderer å utsette det litt i år..
Treet tar vi lillejulaften, men tar jo alt det andre før den tid :p
Selv vurderer vi 2 advent i år, tror jeg :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Vanligvis lillejulaften, men i år setter jeg det ut litt etter hvert siden vi reiser bort til svigers den 20 og blir til over nyttår :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her tar vi alt 1.søndag i advent.. Julemåneden er så kort, så kjekt å ha det framme :) Juletreet tar vi lillejulaften..

Vi setter lys i vinduet nå snart, men vi pleier ellers ikke å pynte så mye. Vi har ikke plass til juletre, men tror vi ellers ville ha tatt dette litt nærmere julaften. Neste år når vi har barn i hus må vi kanskje ha det litt mer "julete" hjemme, og da bor vi forhåpentligvis i en større leilighet.

Jeg pynter til advent første søndagen i advent eller 1. desember. Da er det anventstaker både på kjøkken og stue. Lilla duker. Og stjerner i vinduene.

Pynter til jul helgen før julaften. Treet pyntes lille julaften.

Vi hadde jo avtalt adventspynting i dag uansett, men når alle eskene ble båret opp, så endte vi jammen med å sette frem alle nissene og slik også :p
Barna ble jo helt i ekstase når de så all pynten, så kunne bare glemme å utsette det ei uke :D
Julegardinene tar jeg rundt 20 og juletreet lillejulaften :)
Så da ble det i år, som i fjor av like vel :p

Nisser, juletre og røde innslag får ikke komme opp her hjemme før rett før jul, tenker i år at det blir i løpet av den siste helgen før jul.

Termin 22/2-14 med første frø <3

Jeg har en tradisjon på at når ungene er i seng siste dagen i november så pynter jeg hele huset til jul :-) Duker, gardiner, ryer, lys, tepper, nisser, stjerner og alt annet som hører julen til. Elsker å våkne til ansiktene til ungene som bare lyser opp når det er jul over alt. Eneste som må vente her er det levende jule treet, det hogges noen dager før julaften, slik at det er klart til å komme inn i stua 23.12. :-)

Har to prinser født i 2005 og 2007. Venter prins Nr 3 rundt 19. Februar <3 <3 <3

1. Søndag i advent og treet 23.des. Blir ikke så mye jul her siden vi skal flytte.

I fjor pyntet vi 13. Des og treet opp den 20.
I år pynter vi litt etterhvert. Gubben var enig starter nå i uka med julevasken og pynting.

Så heldig med en snill og hjelpsom mann ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er ikke noe glad i rødt, men elsker lilla. Så her er huset pyntet til advent fra første søndag i advent/ 1. desember, med lilla lys og duker, samt stjerne og adventsstake i vinduene og lys ute.

Juletreet og annen julepynt kommer ikke opp før 23. desember, og så pakkes det ned igjen temmelig fort på nyåret.

Jeg har vært hos mamma å pynta i helga. Jeg elsker jula. Fikk endelig lov å dra frem mamma sine store esker. Kosa meg skikkelig. =D Men jeg fikk ikke lov å ta frem juletreet.... Hehe!!

Litt etter litt som desember trer frem og ungen tar med seg pynt og ting hjem fra bhg. :D

Pynta alt uten om treet 1.desember:)
Treet pyntes lille julaften

Her pyntet vi (jeg) første søndag i advent. Elsker julen og vil ha den så tidlig som "akseptert" :P Både lilla og rødt her, ingen andre farger som jeg forbinder mer med jul ;)

I går ga jeg mammaen min ei kjempestor adventsstjerne. Den har jeg hengt opp i dag, så nå har hun den største og fineste stjerna i hele bygda! ;) Den ble så fin!! :santa

Back
Topp