Julepynting!!

Nolita09

Glad i forumet
Ja nå er det så mye snakk om jul her!

Noen med litt insperasjon? Kanskje vise frem hvordan dere har pyntett tidligere!?[:D]

Noen som kanskje veit om en nettside/butikk man kan handle litt julepynt!?
Ønsker meg sårt nye julegardiner i år[:D]

Liker ikke bildene av hvordan jeg har pyntet tidligere, men om et par-tre dager kommer det nok en tråd fra meg med bilder av årets pynting!

Jeg har ingen bilder, men... Kan fortelle hva jeg har pyntet med så langt:) Pynter ikke så mye foreløpig, syns det er litt tidlig..I vinduene på kjøkkenet har jeg en stor, hvit adventsstake fra Åhlens, den er litt annerledes enn de mest tradisjonelle, har ikke sånne grønne mansjetter. Så har jeg to tovede, lilla hjerter med sølvtråd i det andre kjøkkenvinduet. På kjøkkenbordet en vanlig, tradisjonell adventsstake med fire lilla lys. Tenner MYE stearinlys om dagen! I stuevinduet har jeg hengt opp en adventsstjerne fra ikea (kjøpte den for to år siden, den er veldig enkel og fin). Har også lyst til å kjøpe en sånn papirstjerne, tror de har på Indiska. Så skal vi jo henge opp adventskalender snart... men ellers er det lite pynt annet enn en nostalgisk liten sølvfarget gyngehest i det ene vinduet.
Har en del Karen Blixen-julepynt fra Rosendahl, liker den veldig godt, både litt gammeldags og nostalgisk men samtidig enkel.

ORIGINAL: Knertine og gutta

http://kinekjederseg.blogg.no/

Scroll ned forbi det første innlegget så kommer det en haug av bilder fra leiligheten vår som er ihjelpyntet! =)=)

Det er kun av stua og en liten del av kjøkkenet.

soverommene skal ikke pyntes og resten bare småpyntes litt =)

Så koselig du har det!![:)]
Jeg digga ved-oppbevaringen, og skjønner sååååå godt at det pepperkakehuset og nonstopen er en stor fristelse hver dag, hehe![:D]

Scroll ned forbi det første innlegget så kommer det en haug av bilder fra leiligheten vår som er ihjelpyntet! =)=)

Så koslig du har fått det[:)]
Nå gleder jeg meg skikkelig til og få litt jule stemning her å!! Men hva er egentelig vanlig første ukene?:p Eller kan man pynt som man vill?[:D]

Jeg har ikke tatt bilder av så mye julepynting fra tidligere, men om noen dager kommer det sikkert noen bilder fra meg også, i allefall på bloggen! Elsker å pynte opp med lys og røde farger[:D]Og jeg kjøper mer og mer pynt for hvert år[8D]

Er det der ihjelpyntet???
Altså, at det er mye? *kremt*
Lister meg stille ut av tråden igjen jeg....
(du har fått det knallfint forresten)

skal legge ut bilder når jeg får tatt, har kun pyntet utgangen ved inngangsdøra og hengt opp julestjerne og fått frem adventstaken til nå. får ikke lov til å pynte til jul før vi har hatt felles visning [:(] så etter i morgen så blir det meste av pynt tatt frem [:D]

så fint det var!La igjen en kommentar signert Maria, og om du ikke vet hvem det er så er det meg[8D]
Jeg syns ikke det der var ihjelpyntet, og kommer nok til å ha mer selv[8D]Det har ikke så mye å si hvor mye man har, for meg er det viktigst at man klarer å plassere det rett og at det ikke ser så rotete ut, og hos deg så det overhode ikke rotete ut. Fin julepynt![:D]

åååh så koselig dere er!! :):) Nå ble jeg kjempeglad! Har aldri hatt noe pynt og sånn før jeg fikk barn og er ikke vant med det hjemmefra så det er veldig drøyt i forhold til det jeg er vant med hverfall :)

Hihi... Hvis jeg legger ut bilder, kommer du til å falle av stolen [;)][;)][;)]

Gleder meg til å se alle bilder[:D]

Tenkte og se om jeg rakk og handle litt i dag! Trenger flere duker å[;)]

Back
Topp