Julepynten ved "varsler"

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Julepynten gjør at det ikke er mulig å se hvor mange varsler jeg har. Er det bare jeg som synes den er litt i veien? :)

• Liker
Reactions: EJ
Varsler? Skjønte den ikkje? :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Tenkte det samme tidligere i dag, jeg også. Oppdaget ikke at jeg hadde noen nye varsler før jeg tilfeldigvis klikket på den.

Jeg får opp varslene, men snøen ligger liksom over. Det jeg har merket meg mer er at den røde lua gjør at jeg bare oppfatter at det er noe rødt der og tror jeg har fått varsel uten at jeg har det. :p

Varsler? Skjønte den ikkje? :/

Vet ikke hvordan det er på app, men når du er inne på dataen så har du oppe i høyre hjørnet; innboks og varsler. Så når du har varsler (noen har likt eller svart på noe) så kommer det opp der med røde tall hvor mange det er siden sist du sjekket. :)

Jeg får opp varslene, men snøen ligger liksom over. Det jeg har merket meg mer er at den røde lua gjør at jeg bare oppfatter at det er noe rødt der og tror jeg har fått varsel uten at jeg har det. :p
Det var en smule irriterendes :P

Vet ikke hvordan det er på app, men når du er inne på dataen så har du oppe i høyre hjørnet; innboks og varsler. Så når du har varsler (noen har likt eller svart på noe) så kommer det opp der med røde tall hvor mange det er siden sist du sjekket. :)

Åhhh jaaa. Da e eg med. Bruker bare appen. Og her e det ingen julepynt :p trodde folk snakka om julepynten de hadde hjemme eg. Hahaha. Takk for oppklaringen :D

Åhhh jaaa. Da e eg med. Bruker bare appen. Og her e det ingen julepynt :p trodde folk snakka om julepynten de hadde hjemme eg. Hahaha. Takk for oppklaringen :D

Hahaha :D

Ja, det så jeg faktisk når jeg logget inn på nettleser sist. Er mest på appen, så tenkte ikke på det i farta:p

Ja, det så jeg faktisk når jeg logget inn på nettleser sist. Er mest på appen, så tenkte ikke på det i farta:p
Aldri brukt appen jeg :P

Oi, d la jeg merke til nå! Var endel jeg ikke hadde fått med meg.

Det såg eg og. Var litt irriterande. Men irritasjonen gikk raskt over:-)

Du burde prøve den;)
Men er så enkelt på data for da kan jeg bare åpne mange tråder samtidig i stedet for å måtte klikke meg tilbake for hver gang :)

Back
Topp