Venessiela
Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Julepynten gjør at det ikke er mulig å se hvor mange varsler jeg har. Er det bare jeg som synes den er litt i veien?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjorde ikke jeg heller detVarsler? Skjønte den ikkje? :/
Sent from my iPhone using BV Forum
Gjorde ikke jeg heller det
Vet ikke hvordan det er på app, men når du er inne på dataen så har du oppe i høyre hjørnet; innboks og varsler. Så når du har varsler (noen har likt eller svart på noe) så kommer det opp der med røde tall hvor mange det er siden sist du sjekket.Varsler? Skjønte den ikkje? :/
Gjorde ikke jeg heller det
På pc, der det røde flagget som viser varsler er det en julenisse over nåHaha. Tydligvis bare vi som gjør det haha
Det var en smule irriterendesJeg får opp varslene, men snøen ligger liksom over. Det jeg har merket meg mer er at den røde lua gjør at jeg bare oppfatter at det er noe rødt der og tror jeg har fått varsel uten at jeg har det.
Vet ikke hvordan det er på app, men når du er inne på dataen så har du oppe i høyre hjørnet; innboks og varsler. Så når du har varsler (noen har likt eller svart på noe) så kommer det opp der med røde tall hvor mange det er siden sist du sjekket.
HahahaÅhhh jaaa. Da e eg med. Bruker bare appen. Og her e det ingen julepynt trodde folk snakka om julepynten de hadde hjemme eg. Hahaha. Takk for oppklaringen
Ja, det så jeg faktisk når jeg logget inn på nettleser sist. Er mest på appen, så tenkte ikke på det i fartaVet ikke hvordan det er på app, men når du er inne på dataen så har du oppe i høyre hjørnet; innboks og varsler. Så når du har varsler (noen har likt eller svart på noe) så kommer det opp der med røde tall hvor mange det er siden sist du sjekket.
Aldri brukt appen jegJa, det så jeg faktisk når jeg logget inn på nettleser sist. Er mest på appen, så tenkte ikke på det i farta
Du burde prøve denAldri brukt appen jeg
Men er så enkelt på data for da kan jeg bare åpne mange tråder samtidig i stedet for å måtte klikke meg tilbake for hver gangDu burde prøve den