Julepynt

GitteW

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Når pynter dere til jul?

Her kommer så å si all pynten opp første søndag i advent. Elsker å gå og se på den hele desember måned.

Kommer nok til å pynte den 20 desember, siden jeg jobber alle andre dager :)

Her og pynter jeg til advent. Elsker ventetiden, koser meg i jula og 1.januar pakkes det bort:D

Her kommer det opp litt etter litt fra 1.søndag i advent. Og resten opp lille julaften :)

Første søndag i advent eller 1. desember, det som kommer først. :)
Treet kommer opp på santa lucia!

Har en liten adventskasse med røde duker, noen nisser, julekjøkkengardiner og adventsstjerne og stake. Dette kommer opp til adventshelgen. Så kommer pynten opp når det nærmer seg jul, varier vell litt men ikke før etter den 15.

Juletre kommer 22 eller 23. :)

Skal feire bursdagen til lillesøster andre helgen i desember. Vil ikke pynte til jul før det. Da skal det pyntes til bursdag:-)
Julepynten kommer frem uka etter bursdagen :-)

Første søndag i advent :)

All julepynt, med unntak av juletre, er oppe før 1 desember. Jeg elsker jul ig desember!! Vil se på julepynten leeeenge.

Kan hende eg ikke klarer å styre meg og begynner med små ting i november, men da er da bare små ting som er inne ikke noe lys eller lignende.. 1. Søndag i advent kommer alt bortsett fra juletre som hugges og pyntes lille julaften. Så går allt ned den 7. Januar

Back
Topp