julepynt

mammaidesember

Glad i forumet
Når kommer julepynt i butikkene? :D Og hvor pleier de å ha fin og rimelig julepynt?
Flyttet hjemmefra for noen måneder siden og siden det blir første jul borte fra barndomshjemmet har jeg 0 julepynt og bare klør etter å starte å kjøpe inn litt!
 
Kan tenke meg det ikke er så veldig lenge til. Syns at f.eks kremmerhuset og åhlens har mye fint til en grei pris :) Ellers kan man jo finne enkelte ting på sånn som nille, europris o.l.
 
Plantasjen har mye fint og rimelig. Pleier å sette ut i november ca
 
Jeg hadde kjøpt noe nå, men mye julepynt kommer på halv pris i januar. Da kan du gjøre gode kupp :D
 
Det går fort til det kommer nå, og det blir jo faktisk salg på det allerede midt i desember, også.
 
Liker å kjøpe litt kvalitet på pynten kjekt når den varer noen år. Ellers er ungene sin hjemmelagde pynt alltid kjekt. Jeg og mannen min har pleid å reise på date rundt juletidene og blåst vår egne glassjulekuler. De blir så fine og kjekke å henge på treet. Så får vi litt kvalitetstid uten barn også
 
Når kommer julepynt i butikkene? :D Og hvor pleier de å ha fin og rimelig julepynt?
Flyttet hjemmefra for noen måneder siden og siden det blir første jul borte fra barndomshjemmet har jeg 0 julepynt og bare klør etter å starte å kjøpe inn litt!

Klarer du deg med lite pynt i år kan du få mye fint på salg nærme jul og etter jul! Begynte tidlig å kjøpe ting på salg jeg og veldig gøy når vi flytta i hus å det kunne tas i bruk :)
 
Europris, plantasjen og åhlens bruker ha mye fint og billig :)
 
Plantasjen begynner halv pris tidlig i desember. De store nissene, f.eks er ofte fine. Halv pris så kan de forsvares
 
Back
Topp