Julepynt...

Mokkenikke

Elsker forumet
Ja er det noen av dere som har begynnt å handle inn pynt??[:)]

Jeg har bare noen nisser fra før og julekuler..
Har siklet lenge etter å kjøpe noe mer, så i dag kjøpte jeg litt på sparkjøp[:D]
Gleder meg sånn til jul!
Er jo ikke såååååå lenge til vi kan begynne å pynte[:-][:-]

Men en ting, jeg vil ha rød jul, noen som har tips om hvor de har fin pynt i rødt? (som ikke koster mange hundre kr..)
Syns det var veldig mye lilla der jeg har sett (sparkjøp og nille), det er veldig fint det også, men jeg har lilla resten av året så vil ha litt forandring..[:)]

Julepynt har jeg MASSE av [:D] Kjøper noe dill dall hvert år, så må vel snart ha større hus for å få plass til alt, hehe... ELSKER jula[:D]
Men de har masse billig på plantasjen, ellers er det mye fint på bohus og på kremmerhuset=) Og kremmerhuset har både dyr pynt og billig pynt [:D]

Jeg får lønn i morgen, så da begynner juleshoppingen! [:D]

Kremmerhuset hadde litt i rødt, du kan se litt på nettsidene deres om det er noe du liker [:)]
Bohus har mye fint for tiden, skeidar kanskje? [:)]

Har ikke så mye selv, men nå er jo jeg veldig kresen da[:-]

Har MASSE julekuler og sånt til treet, værre med huspynten[:-]

Titt litt på skeidar, bohus etc...

ORIGINAL: jealie28

Julepynt har jeg MASSE av [:D] Kjøper noe dill dall hvert år, så må vel snart ha større hus for å få plass til alt, hehe... ELSKER jula[:D]
Men de har masse billig på plantasjen, ellers er det mye fint på bohus og på kremmerhuset=) Og kremmerhuset har både dyr pynt og billig pynt [:D]

Plantasjen ja, hadde glemt de hadde![:)] Takk for tipset

Living har masse [:D] Noe dyrt og noe rimeligere[:)]
Jysk har også en del til en god penge[:)]

Jeg gleder meg så ubeskrivelig til å pynte til jul [8D] Det kan virkelig ikke bli desember fort nok[8D]

Nå er all pynt her i huset lilla foreløpig, og det blir vel det frem til årets venne juleverksted i midten av desmeber. Da byttes det nok til rødt vil jeg tro[:)]

Pynter med lilla første søndag i advent + lys i tre ute og adventsstaker / lys i vinduer!

Og så kommer det fram en nisse her og en engel der litt etterhvert[;)] Juletreet pyntes lille julaften! [:)]

Edit:Tilbake til ditt spr...: Plantasjen, Åhlens, Kremmerhuset, Black design har en del julepynt som ikke er avskrekkende dyrt[:)] I tillegg til type jysk, bohus, skeidar, europris.

ORIGINAL: mokkenikke88

Når pynter dere forresten?
Her kommer det opp 1 helgen i advent, altså om litt over 2 uker[:)]

Samme her, jeg vil jo egentlig begynne nå jeg[:D] Men må nok vente til 1 helgen i advent[;)]

Kid har julepynt i alle slags farger[;)]

Back
Topp