Julepresanger

***Lykkelig***

Elsker forumet
Juli13-jentene
Har dere noe dere ønsker dere selv til jul ??? :)

Eg ønsker meg et par sko av min samboer, type Reebook Easytone plus vive :)
Sånn ellers så flytter vi inn i nytt hus snart, så da har eg sagt til familie at vi ønsker oss diverse i forhold til det ;)

tja, tror jeg aller mest ønsker meg scrappeting jeg... :P

før har vi handla svindyre gaver til hverandre. gubben elsker å overraske meg, og jeg
er like tussete etter gaver som da jeg var liten...

men i år trenger vi ny vedovn, ny ventelatorvifte, og varmepumpe, så vi ble enige om bare små gaver...

jeg ønsker meg kenwood kjøkkenmaskin! :) Og nytt objektiv til kameraet! Og litt dupeditter til huset :)

jeg har ønsket meg gavekort på spa:-)

Jeg prøvde å ønske meg penger av foreldrene mine, men det fikk jeg ikke :p så da ønsket jeg meg tv bord av de til jul :) vi flytter også i januar, så da trenger vi det :)

Jeg prøvde meg på at jeg og sambo ikke skulle gi hverandre noe i år, med tanke på at vi trenger så mye nytt dette året, da dette er vårt første barn :) men det var IKKE greit :p så da blir det en liten ting :)

Eg ønsker meg gavekort på ikea :D trenger spisebord..:P

Klarer ikke å finne noe som jeg ønsker meg, så kommer nok til å ønske noe som mangler på kjøkkenet. :)

Ønsker meg nytt digitalt kamera, bokhylle, ny seng. Ja, det var vel det hele. Men, blir selvfølgelig glad for alt jeg/vi får. Å ingenting slår det de søte små har laget på skole/bhg :)

Jeg ønsket meg en tur til New York av kjæresten før jeg blev gravid. Men tror ikke jeg vil reise høygravid med flyskrekk, hehe.
Nå vet jeg ikke hva jeg ønsker meg, et smykke kanske :-)

Dolce gusto kaffemaskin ;)

Back
Topp